Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tänker du på? Ridsport som är bakom betalvägg? Equipe där det inte står så mycket ännu? Annat?Får man tipsa om var man kan se hingstarna nu innan bruksprovet? Skulle vara kul att se någon, om man får länka?
Det finns ganska mycket på Instagram hos ägare och ryttare. Olika mycket beroende på hingst såklart.Får man tipsa om var man kan se hingstarna nu innan bruksprovet? Skulle vara kul att se någon, om man får länka?
tack, har dock inte Insta pga galen häst-människa som hotat mig.Det finns ganska mycket på Instagram hos ägare och ryttare. Olika mycket beroende på hingst såklart.
Det går väl att kolla på insta utan att ha kontotack, har dock inte Insta pga galen häst-människa som hotat mig.
Nej, det kommer fram en logga in för mig.Det går väl att kolla på insta utan att ha konto
Jag brukar kunna se via datorn iaf.Nej, det kommer fram en logga in för mig.
Åh nej!startlistorna ligger ute nu på Equipe
Har blivit några strykningar; Dragon Hit, Caribbean Blue, Davicii Bollerup Z och Lucky Larry.
Det börjar 7:30 på tisdag morgon. Jag som verkligen inte är morgonpigg…
De tror inte att någon vill se dressyrhingstar hoppa
Alltså jag funderar på om de verkligen ÄR helt talanglösa med bommar, eller förbereder man helt enkelt inte dressyrstammade hästar på momentet löshoppning?Tja, en vaknar ju av ljudet från plockepinn med bommarna iaf
Jag fotade utanför lokala ridhuset när det var unghästtest... det hördes rätt bra när det var någon dressyrstammad inne där
Alltså jag funderar på om de verkligen ÄR helt talanglösa med bommar, eller förbereder man helt enkelt inte dressyrstammade hästar på momentet löshoppning?
Min upplevelse efter att ha sett många bruksprov och unghästtest är att många skulle presterat bättre med bättre förberedelser.Alltså jag funderar på om de verkligen ÄR helt talanglösa med bommar, eller förbereder man helt enkelt inte dressyrstammade hästar på momentet löshoppning?
Skulle tro att det handlar mycket om ägarens intresse för att förbereda just det momentet snarare än hästens talang.Alltså jag funderar på om de verkligen ÄR helt talanglösa med bommar, eller förbereder man helt enkelt inte dressyrstammade hästar på momentet löshoppning?
Jag tror det är mestadels förberedelse. Min erfarenhet är att många dressyrstammade kan hoppa rätt bra, men att det inte kommer naturligt utan måste tränas fram. Hoppstammade känns som de vet vad de ska göra så fort de får syn på en bom . Inför bruksprov kanske de med dressyrstammade inte känner att de har ork eller lust att träna så mycket.Alltså jag funderar på om de verkligen ÄR helt talanglösa med bommar, eller förbereder man helt enkelt inte dressyrstammade hästar på momentet löshoppning?