Samma. Är jag helt skadad om jag redan i mitt huvud betäckt honom med mitt tvåårssto?Jag har följt Brown Fellow sen han var liten och därför är han så klart en favorit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma. Är jag helt skadad om jag redan i mitt huvud betäckt honom med mitt tvåårssto?Jag har följt Brown Fellow sen han var liten och därför är han så klart en favorit
Samma. Är jag helt skadad om jag redan i mitt huvud betäckt honom med mitt tvåårssto?
Kul att höra, jag har sett mer av hans mamma än honom själv och gillar henne skarpt. Honom såg jag bara som föl, så det blir kul att spana live på Strömsholm nu igenNejdå!! Jag tänker också så och har inte ens en häst
Han verkar så himla trevlig också!
Kul att höra, jag har sett mer av hans mamma än honom själv och gillar henne skarpt. Honom såg jag bara som föl, så det blir kul att spana live på Strömsholm nu igen
Tror ägaren köpte honom mycket pga mamman. Hon har ju Diploid som vann Breeders i sin årgång, med Theca som mamma också.
Diploid alltså Hade inte ens koll på att det var samma ägare, jag är helt namnblind när det kommer till folk.
Tror ägaren köpte honom mycket pga mamman. Hon har ju Diploid som vann Breeders i sin årgång, med Theca som mamma också.
Alltså... Älskar namnen
(Diploid kromosomuppsättning och Theca-celler).
Misstänkte att det var nåt sånt som låg bakom. Väldigt kul!Uppfödaren är veterinär och döper alla föl med "biologi" - tema
Biljetter införskaffade. Känns väldigt roligt att kunna se det på nästan hemmaplan och slippa köra 60 mil till Skåne!
Det är inte numreratVar det någon numrerad sittplats på biljetten eller bara ospecificerad läktarplats? Vi är några som ska gå ihop och jag funderar på om vi kan köpa biljett var för sig eller om det spelar roll.
Det är inte numrerat
Jag blev förvånad över priserna och att det kostade varje dag. Tidigare har det varit typ fredag och lördag som har kostat och då har det inkluderat testryttarna.Jag ska till Herning på Dansk Varmblods hingstekåring veckan efter Bruksprovet och kan inte hjälpa att jämföra vad man får för biljettpriset. I Herning kan du lösa messebiljett för runt 150 dkk och få tillgång till den enorma mässan, den arena unghingstinspektionerna sker på, boxarna där hästarna står, området runt hingstarenan där man kan prata ed de stora hingsthållarna och lite annat. Full sittplats kostade 400 dkk plus en administrativ avgift och då har man tillgång till tre hallar med separata evenemang samt allt som ingår i messebiljetten. På bruksprovet kostar det 220 kr för att få gå in i vad jag minns som ett ganska råkallt ridhus och sitta på en bänk.
Ja precis, helgen har varit avgiftsbelagd men jag kan svära på att det kostat mindre förut. Begränsar min närvaro till ena dagen och lägger krutet på danmark istället, typ det enda jag saknat under CoronaJag blev förvånad över priserna och att det kostade varje dag. Tidigare har det varit typ fredag och lördag som har kostat och då har det inkluderat testryttarna.
Har också varit i Herning och vill verkligen tillbaka. Älskade det!
Dessvärre plusartikel så den är låst för många.