Inte enl
Inte enligt equipeNu Àr Americano Junior GJ struken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte enligt equipeNu Àr Americano Junior GJ struken
Inte enl
Inte enligt equipe
Han stÄr vÀl inte med i startlistan för exteriörbedömningen vad jag sÄg men kanske missade..Inte enl
Inte enligt equipe
Han stÄr vÀl inte med i startlistan för exteriörbedömningen vad jag sÄg men kanske missade..
Det kanske var Dante...jag lÀste dÄ pÄ equipeHar inte haft tid att titta live men Ridsport Àr ju pÄ plats och brukar ha koll pÄ om nÄgon stryks.
Jag sÄg inte heller honomHan stÄr vÀl inte med i startlistan för exteriörbedömningen vad jag sÄg men kanske missade..
Det Àr tvÄ andra GJ hingstar till start sÄ det var kanske ngn av demDet kanske va d
Det kanske var Dante...jag lÀste dÄ pÄ equipe
Nej det Ă€r Americano Junior (Americano-FĂŒrst Heinrich) som Ă€r struken. Set the world on fire stĂ„r med i startlistan iaf.Bara det inte Ă€r GJ's Secret-son som Ă€r struken
Verkligen!Lite kul ÀndÄ att alla GJ och E-hingstarna kommer frÄn samma mödernelinje.
Set the World on Fire GJ: u. Dark Lady GJ - Queen of the Meadow - Ghazzi
Diamond Heart E och Blackmail E: u. ECS Ganesca - Ganesca - Queen of the Meadow- Ghazzi
Superstar E: u. Maffia EG - Machabe - Nike - Ghazzi
Dantes Vincero GJ: u. Queen of the Meadow - Ghazzi
(Americano Junior GJ mÄste ha blivit struken för ett tag sedan, han Àr inte med i Bruksprovskatalogen. Men han har tyskt möderne.)