Det tror jag inte, Equisport brukar inte gå att titta på utan abonnemang. Däremot har andra aktörer lagt upp klipp vissa år.Går det inte längre att titta gratis? Vill minnas att jag gjort det tidigare år...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tror jag inte, Equisport brukar inte gå att titta på utan abonnemang. Däremot har andra aktörer lagt upp klipp vissa år.Går det inte längre att titta gratis? Vill minnas att jag gjort det tidigare år...
Dock alldeles fruktansvärd att hantera, står mer på bakbenen än på alla fyra, bits och vevar med frambenen mot den som leder. Inget jag hade velat avla påSalvatore Ferragamo tycker jag är snygg, maskulin av utmärkt typ, vet sen tidigare att hingsten har fin halsansättning och god längd från höft till bärbensknölen. Ren skritt med visst övertramp.
När hände det? Jag måste ha missat, kollade inte jättenoga när de skrittade på ring men det jag såg var i alla fall någorlunda städat. Vissa hingstar blir ju ganska knäppa av att ha andra män i rummet...Dock alldeles fruktansvärd att hantera, står mer på bakbenen än på alla fyra, bits och vevar med frambenen mot den som leder. Inget jag hade velat avla på
Har inte kollat alls ännu på ngn men håller med. Alla hingstar kan bete sig lite ibland men usch nej på sånt.Dock alldeles fruktansvärd att hantera, står mer på bakbenen än på alla fyra, bits och vevar med frambenen mot den som leder. Inget jag hade velat avla på
Bäckalyckans Diamant ser ädel ut, lång, välvd hals men övergången mellan nacke och huvudet är grov. Han ser ut att gilla mat. Tillräcklig takt i skritten, normalt övertramp. Blir studsig vid trav vid hand, raka framben i traven.
Pappa menar du väl?Superstar E är lik sin bror e. Mr. Vain, ädel, kortlinjerad med god resning på halsen och sött huvud. God skritt med (enligt mig) lagom övertramp, takt och med rörelse genom ryggen. Ser ut att vara något mjuk i sina bakkotor, får se om nämnden kommenterar det vid ev. godkännande. Rörlig trav.
Nej jag menar att han är lik Diamond Heart E typmässigt. Edit: De är ju ur samma stolinje också men jag orkade inte räkna ut om de var kusiner eller sysslingar/bryllingarPappa menar du väl?
Ah, jag läste att du skrev han var bror till VainNej jag menar att han är lik Diamond Heart E typmässigt
Hm... bror till sin egen farAh, jag läste att du skrev han var bror till Vain
Han har fått två avkommor, har sett skimmelavkomman flera gr och den är fin om det är samma avkomma du tänkte på?Dante's Vincero har jag sett på bruksprov så många gånger nu så jag går och lägger mig istället. Kollar på honom riden istället, för jag har för mig att den avkomman han fått "out of wedlock" (han betäckte ett ungsto som tvååring om jag minns rätt) är himla fin.
Han har fått två avkommor, har sett skimmelavkomman flera gr och den är fin om det är samma avkomma du tänkte på?