à h har du ett zirocco blue sto. Sen jag fött upp en gisborne sÄ har jag önskat en zirocco sto eftersom Gisborne sjÀlv nu stÄr i USA eller KanadaFantastisk! Klar kandidat till mitt Zirocco Blue-sto
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
à h har du ett zirocco blue sto. Sen jag fött upp en gisborne sÄ har jag önskat en zirocco sto eftersom Gisborne sjÀlv nu stÄr i USA eller KanadaFantastisk! Klar kandidat till mitt Zirocco Blue-sto
Ja, hon Àr superfin men ganska svÄr i temperamentetà h har du ett zirocco blue sto. Sen jag fött upp en gisborne sÄ har jag önskat en zirocco sto eftersom Gisborne sjÀlv nu stÄr i USA eller Kanada
@Valerianovna brukar göra det noggrant!Synd att ingen referar dressyrhÀstarna hÀr
Det Àr ju bara dressyrhÀstarna som refererats .Synd att ingen referar dressyrhÀstarna hÀr
Det Àr ju bara dressyrhÀstarna som refererats .
Ja, herregud vad dÄligt filmat, sedan kanske placeringen av filmkameran var dÄligt tÀnkt ocksÄ, eftersom man lÀngs ena lÄngsidan bara ser ryttarens huvud guppa upp och ner. Min 3-Äring var sjÀlv men hade dÄ en sÀllskapshÀst och de filmade sÀllskapshÀsten mer Àn hingsten.Jag kollar bara sporadisk pÄ dressyrhÀstarna och retar mig pÄ den dÄliga filmningen
PÄ mÄndagNÀr fÄr man veta vilka som Àr godkÀnda ?
Min hade ocksÄ en sÀllskapshÀst med sig igÄr nÀr testryttarna red. Den blev ocksÄ filmad en hel del... inte alls frustrerande nÀr man ville se pÄ sin hÀstJa, herregud vad dÄligt filmat, sedan kanske placeringen av filmkameran var dÄligt tÀnkt ocksÄ, eftersom man lÀngs ena lÄngsidan bara ser ryttarens huvud guppa upp och ner. Min 3-Äring var sjÀlv men hade dÄ en sÀllskapshÀst och de filmade sÀllskapshÀsten mer Àn hingsten.
Haha ja och just din 3Äring ville jag sjÀlv se, fick inte ens se nÄn ökad travJa, herregud vad dÄligt filmat, sedan kanske placeringen av filmkameran var dÄligt tÀnkt ocksÄ, eftersom man lÀngs ena lÄngsidan bara ser ryttarens huvud guppa upp och ner. Min 3-Äring var sjÀlv men hade dÄ en sÀllskapshÀst och de filmade sÀllskapshÀsten mer Àn hingsten.
Vilken Àr din?Min hade ocksÄ en sÀllskapshÀst med sig igÄr nÀr testryttarna red. Den blev ocksÄ filmad en hel del... inte alls frustrerande nÀr man ville se pÄ sin hÀst
Sorrento HQSVilken Àr din?
SÄ roligt att nÄgon nÀmner Otto M. Första gÄngen jag följer bruksprovet och tyckte han var riktigt trevlig. Men utlÄtanden om honom kan man inte hitta nÄgonstans Àn va?Blandad kompott pÄ treÄringarnas löshoppning idag. Tyckte bÀst om Otto M, Dominique och allra bÀst tyckte jag Try Me- K v K var. Sista hÀsten Janeiro var svÄrbedömd och lite trÄkigt och se en sÄ fin hÀst blir sÄ osÀker. TyvÀrr lite flashback pÄ hur Bravour en gÄng i tiden löshoppade som treÄring pÄ bruksprovet.
Kommer i morgon eftermiddag om han godkÀnds, annars blir omdömena inte officiella.SÄ roligt att nÄgon nÀmner Otto M. Första gÄngen jag följer bruksprovet och tyckte han var riktigt trevlig. Men utlÄtanden om honom kan man inte hitta nÄgonstans Àn va?