Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ganska mycket begärt av så unga hingstar egentligen det är svårt att säga vad som är vad när den låser sig lite. Synd när spändheten ställer till det.Fabulous Wildheart. Nervös, väldigt spänd i sin överlinje, springer iväg efter hindrena. Dålig i kontakten , svårt att taxera själv när den springer på. Hoppar med tryck , vet dock inte om det är pga spändheten eller att den gör så naturligt. Söt häst som inte kom till arbete. Bra teknik fram när man hann se den
Klart det kan vara mkt för dem, men jag upplevde den inte bara spänd i huvudet utan hela hästen. Den var inte riktigt trygg i sin uppgift och blir ju då väldigt svår att bedöma ridbarhet och hoppning. Den kanske slappnar av framöver...Det är ganska mycket begärt av så unga hingstar egentligen det är svårt att säga vad som är vad när den låser sig lite. Synd när spändheten ställer till det.
Bäst hittills utan tvekan!Zezar Hästak lite på tårna, men när den hoppade var den fullt fokuserad på hoppning, härligt tryck i hoppningen och använde sin kropp på ett mkt tilltalande sätt, bra teknik både fram och bak
Bäst hittills utan tvekan!
Fantastisk ridning
Ryttaren är så otroligt duktig och talangfull. Jag har följt Hästaks fb länge och han är bara så duktig.Jag blev också förtjust i den!
Hästen alltså, tänkte inte så mycket på ridningen.
Gillade inte alls vad den visade på fb-filmen.Rimaro van de Looise Heide. Vilket härligt flyt och gung i galoppen, såg ut att ha jättefin ridbarhet. Allt såg enkelt ut, den var vaken på sin uppgift, sökte hindrena, hoppade fint genom ryggen. En sån häst man bara vill hoppa upp och känna på