Gustav är väldigt lik min Kannatol-avkomma, fast med lite längre ben och mer gång
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte vad det är för film...Nej
Gillade inte alls vad den visade på fb-filmen.
På SWB Mälardalens sida antar jag.Vet inte vad det är för film...
Jag tänker att solfläckarna på marken bakom hindret ställde till det för honom och bidrog till att han låste sig. Har varit funktionär många gånger i det ridhuset och har sett liknande reaktioner flera gånger.Gustav stor , valpig hingst som nog för dagen saknade styrka och ork att både kunna korta och länga sin galopp. Upplevde att den gärna ville gå i en och samma galopptakt och när den behövde komma fram till hindrena blev det jobbigt och då låste det sig för den. Den var helt enkelt inte där än....
Visst kan det vara så, vet inte om där va en solkatt just dåJag tänker att solfläckarna på marken bakom hindret ställde till det för honom och bidrog till att han låste sig. Har varit funktionär många gånger i det ridhuset och har sett liknande reaktioner flera gånger.
Det var det, man såg det när hela banan visades precis efter att han gått ut.Visst kan det vara så, vet inte om där va en solkatt just då
Årets bästa namn, om man vill ha damer?Tinder, rund väldigt fin balans med aktiva bakben i galoppen, väldans tryck och hoppar igenom ryggen, ibland kommer högsta punkten lite bakom hindret, härlig nställning, har en attityd som säger : slå det här om ni kan.
Jag uppfattade fina språng, med språngkurvan något bakom ganska konstant.Chaccotino: hann knappt se något tyvärr, såg glad ut och snabb från marken mer hann jag nog inte uppfatta
Jag betäckte ett sto med Nintender 2016 och hade namn klara på både sto och hingstföl. Tinder och Tinderella - tyvärr var märren tom. Nu lär det drälla av Tinderella .... då fanns ingenÅrets bästa namn, om man vill ha damer?