Jag är lite tveksam till bakbensstället på Morricello, syntes redan på bilden men även nu på sändningen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På dressyrhästarna har det nog alltid funnits kvar.Jag som inte följer mode undrar om det blivit inne med vitt foder på nosgrimmor igen? För mig känns det väldigt mycket 80-tal.
Wild Kid (e. Formalin) är struken pga bara en testikel nere under veterinärbesiktningen.
men hur kan det märkas först på bruks?
Håller med på båda punkter!Alltså Hightec är ju nästan en kopia av sin far och Convalj Q Taps uppsyn är så fin tycker jag!
Då har man lyckats undvika på det de dressyrtillställningar jag tittat påPå dressyrhästarna har det nog alltid funnits kvar.
Säger precis detsamma!Alltså Hightec är ju nästan en kopia av sin far och Convalj Q Taps uppsyn är så fin tycker jag!
Nej alltså vad den höll på! Den tog ju honom i armen och tröjan minst två gr också och verkade mer fokuserad på att springa och nafsa visaren än att faktiskt springa. Gillade inte den alls.Vitaly hits beteende i ringer var inge kul och se. Hingstar kan ju vara lite nafsiga men detta kändes inte normalt.
Det kan bli så på hingstar. Den har säkert haft båda nere innan annars hade man inte gått så långt med den.men hur kan det märkas först på bruks?
Det kan bli så på hingstar. Den har säkert haft båda nere innan annars hade man inte gått så långt med den.
Att kulor kan åka upp och ner vet jag, men så långt upp i åren? Det trodde jag inte.