Bruksprovet 2021

Jag missade de första gångartshästarna men ska kolla 15:30 när det kommer fler. Av bilderna att döma är det endast Vitalisen hittills som för mig håller måttet typmässigt. Eftersom jag inte avlar hopp skippar jag att titta på dem uppställda.

Slötittar lite och är inte avis på den som ska hitta en sadel till Mafioso BD. Har nog den längsta manke jag sett. Inte mycket bakom den heller.
Av de 4-åriga hopphingstarna gillade jag Zezar Hästak och Montevideo VDL.

Jag tyckte att Glasgow såg väldigt intressant ut, ska bli spännande att se hur han är under ryttare.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
859
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
481
Senast: Nikan
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 512
Senast: Mabuse
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
253
Senast: emma-vsm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama