Cheraderama
Trådstartare
Nu har katalogen släppts (fick den via Cardskipper-appen, verkar inte finnas som PDF på SWB:s sida?).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å man får lov att ladda ner den där appen alltså. För den lär väl inte komma i brevlådan.Nu har katalogen släppts (fick den via Cardskipper-appen, verkar inte finnas som PDF på SWB:s sida?).
Det var nog en stormby som drog fram när Mafioso fotades. Det skulle ju kunna förklara varför träden rätat upp sig från sina vinpinade poseringar åt vänster på bilden på Benchmark..Är Mafioso BD bilden fotad snett eller har den liksom vridits för att det ska se ut som om han är byggd i mer uppförsbacke än vad han egentligen är?
Han ser verkligen helkonstig ut! Och verkar inte ha någon plats för en sadel.Är Mafioso BD bilden fotad snett eller har den liksom vridits för att det ska se ut som om han är byggd i mer uppförsbacke än vad han egentligen är?
Det var nog en stormby som drog fram när Mafioso fotades. Det skulle ju kunna förklara varför träden rätat upp sig från sina vinpinade poseringar åt vänster på bilden på Benchmark..
Alltså, det blir ju lite pinsamt när det finns fler hästar fotade på samma plats
Eller hur, ska bli intressant och se hur han ser ut i rörelse och om sadel och ryttare får platsHan ser verkligen helkonstig ut! Och verkar inte ha någon plats för en sadel.
Är Mafioso BD bilden fotad snett eller har den liksom vridits för att det ska se ut som om han är byggd i mer uppförsbacke än vad han egentligen är?
Det är lite mer än så som jag stör mig på i bilden. Det är två hästar till som är fotade på samma ställeTittar man så är kotorna inte jämna fram och bak så jag tror både han står lite i backe och att bilden är fotad lite snett framifrån.
Ridsport har publiceratEn dum fråga. Vart kan man se bilderna ni pratar om?
Det var nog en stormby som drog fram när Mafioso fotades. Det skulle ju kunna förklara varför träden rätat upp sig från sina vinpinade poseringar åt vänster på bilden på Benchmark..
Ridsport har publicerat
Alltså jag kan inte begripa vad man har dolt när man photoshopat bort muren under magen på Amaretti. Det ser ju helskumt ut med en mur som finns sedan inte finns och sedan finns igen
Öh, inte samma träd? Det är högst någon meter mellan de där två fotopositionerna. Det är samma räcke, samma träd, samma otroligt irriterande och skräpiga grenar på marken samt en vad det ser ut frusen hög av skit till höger innan räcket.de är ju inte fotade på exakt samma plats, kolla på räcket till höger. Är inte samma träd på bilderna...
Plus grusvägen de står på ser ut att vara högre i mitten än på sidorna/hjulspåren.
HAHAHAHAHARidsport har publicerat
Alltså jag kan inte begripa vad man har dolt när man photoshopat bort muren under magen på Amaretti. Det ser ju helskumt ut med en mur som finns sedan inte finns och sedan finns igen