Mr Vain fick G2 när han visades förra året så han behöver inte visas i år för fullständigt godkännande.Ska inte Mr vain visas i år för att kunna fortsätta i avel i år?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mr Vain fick G2 när han visades förra året så han behöver inte visas i år för fullständigt godkännande.Ska inte Mr vain visas i år för att kunna fortsätta i avel i år?
Ska inte Mr vain visas i år för att kunna fortsätta i avel i år?
Mr Vain fick G2 när han visades förra året så han behöver inte visas i år för fullständigt godkännande.
Varför gör de så ??Nu har blup-detektiven varit i farten
Om man tittar bland de som borde vara tilläggsregistrerade ganska nyligen (=har de högsta löpnummerna) hittar jag lite kandidater till de som blivit anmälda under annat namn:
Baloussini f. 2014 e. Balou du Rouet - Cassini II (Schockemöhle)
Don Furitello f. 2014 e. Fürstenball - Sir Donnerhall I (Schockemöhle)
Fidelito f. 2013 e. Fidertanz - Don Romantic (Gunnarlunda)
Stay-Hot f. 2013 e. Stedinger - Hotline (Gunnarlunda)
Conde Nord f. 2013 e. Charmeur - Hohenstein (Gunnarlunda)
Cayenne de Clarence f. 2012 e. Baloubet du Rouet - Alfa d'Elle (Lövsta)
Romeo f. 2012 e. BH Romanov - Wolkentanz (Katrinelund)
Quintet f. 2012 e. Quintender - Stakkato (Katrinelund)
Schockemöhles direktkvalifierade är lite svårare att veta eftersom det kan vara vilken ålder som men kanske denna:
For Laubry (ex Laertes vd Donkhoeve) f. 2011 e. For Passion d'Ive Z - Quorum de Laubry
Varför gör de så ??
Varför gör de så ??
Men för det kan de väll använda det rätta namnet och stammen ?Jag skulle gissa att registreringen inte var klart när anmälningstiden gick ut.
Nu gissar jag bara fritt, men eftersom att anmälningarna går genom TDB tror jag det är lättare att anmäla *random* och sedan göra ett hästbyte när tilläggs.regg. är klar.Men för det kan de väll använda det rätta namnet och stammen ?
Såg du honom Kicki och vet vad det var som gick galet eller såg du bara poängen? Trist för han fick ju jättehöga poäng i DK förra året.Frontier Ask visades ju onsdag-torsdag denna veckan på sportprov iTyskland, och det var ingen höjdare , han fick rätt låga poäng blev nr 8 av 11 visade 4-åringar i hoppning..
Söner:http://www.tidningenridsport.se/Blo...fs-bruksprovsblogg/2017/2/Aldst-kommer-forst/
Lite info om Star Quality GJ.
Har vi nån godkänd hingst med Master bakom sig?
Tråkigt! Hoppas kunna se honom på bruks om några veckor och att han gör ett bättre intryck då, annars får jag nog omvärdera val av hingst för ridbarheten är viktig på detta stoet. Tack för svarJag såg honom , det var en rätt spenslig hingst där speciellt ridbarheten kunde vara bättre. han tjafsade rätt mycket.
http://www.tidningenridsport.se/Blo...fs-bruksprovsblogg/2017/2/Aldst-kommer-forst/
Lite info om Star Quality GJ.
Har vi nån godkänd hingst med Master bakom sig?