Gabby_Ossi
Trådstartare
Jennifer Svensson har anmält en äldre hingst till 3-års men är ganska säker på att det är First Love e. Fürstenball - Samarant - Harvard som ska visas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Zafferano kommer visas i år igen såg jag på Facebook. Touchdown vet jag inte om han ska visas.
En Furstenballson vill vi gärna ha så hoppas du hat rätt!Jennifer Svensson har anmält en äldre hingst till 3-års men är ganska säker på att det är First Love e. Fürstenball - Samarant - Harvard som ska visas.
JaTouch me too m&m visst är den undan Samantha C?
Blir spännade. Sett en del syskon till den då.
Kunde inte låta bli o fnissa lite åt Zayn A Malik, är inte det den gamle sångaren i One Direction?
Ska bli kul o se Quinto i år igen, gillade honom kommer jag ihåg, valde ju en annan Quaterback-son till slut till dressyrstoet. Även Fiorello är spännande, han var förra årets förhandsfavorit.
Casanova, Frontier, Ike och Crusader ligger också på bevakningslistan. Kommer vara nere tis-onsdag och fredag som det ser ut nu så hoppas kunna se en del.
När kommer programmet ut?
Super, tack (igen!)Det ligger ett dagsprogram om man klickar sig in på propositionen.
Jag gillade också Quinto, hoppas att bir godkänd den här gången.Kunde inte låta bli o fnissa lite åt Zayn A Malik, är inte det den gamle sångaren i One Direction?
Ska bli kul o se Quinto i år igen, gillade honom kommer jag ihåg, valde ju en annan Quaterback-son till slut till dressyrstoet. Även Fiorello är spännande, han var förra årets förhandsfavorit.
Casanova, Frontier, Ike och Crusader ligger också på bevakningslistan. Kommer vara nere tis-onsdag och fredag som det ser ut nu så hoppas kunna se en del.
När kommer programmet ut?
Är det samme hingst så var det ju fina och jämna siffror.Tror jag hittade
Den som heter DNK333DW1101527
https://www.hengstleistungspruefung...ssur_Neustadt_(Dosse)_(04.10.-22.11.2016).pdf
Är det samme hingst så var det ju fina och jämna siffror.
Vad var det den föll på under förra årets bruksprov, någon som minns? Jag vill minnas att temperamentet verkade riktigt bra iaf, om än att han inte var en av de starkaste lysande stjärnorna.
Det stämmer säkert.Numret stämmer iaf med det som står med på blup!
Tror inte det man fick något klart besked på varför han inte fick igenom men skulle kunna tänka mig att det kan bero på att han var lite långsam och entaktig.
Är det samme hingst så var det ju fina och jämna siffror.
Vad var det den föll på under förra årets bruksprov, någon som minns? Jag vill minnas att temperamentet verkade riktigt bra iaf, om än att han inte var en av de starkaste lysande stjärnorna.
Aha, ok, vad tråkigt! Han fick ju "bara" 7,5 på skritten på senaste testet också så det verkar helt klart vara hans svagaste gångart.Han föll på att takten i skritten inte alltid är helt 100%. Han såg bättre ut i Falsterbo men den var fortfarande lite diffus.