Han är följsam, stabil och dessutom längre. Stör inte hästarna framför eller efter hinder heller, till skillnad från Heed.
Jag kände igen Linda direkt när hon hoppade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är följsam, stabil och dessutom längre. Stör inte hästarna framför eller efter hinder heller, till skillnad från Heed.
Har aldrig riktigt lagt märke till henne om jag ska vara ärlig. Vi har varit på samma tävlingar ett antal gånger, men ingen jag spanat efter på banorna.Jag kände igen Linda direkt när hon hoppade.
Har aldrig riktigt lagt märke till henne om jag ska vara ärlig. Vi har varit på samma tävlingar ett antal gånger, men ingen jag spanat efter på banorna.
vem är holländaren? dom har väl bytt testryttare nu?Tror inte LH kommer ha det lättare med Conthallon. Vivaldi-sonen gillade jag mycket i veckan, ska bli kul o se honom med holländaren
Nej, det är en annan ryttare. Eller så är det jag som är helt blind, tycker den so rider nu har en helt annan ridstil :P även tjejen rider annorlunda mot LHÄr jag blind? Holländaren rider väl fortf?
Haha tror holländaren hoppade av nyss o lämnade tyglarna till Jens. Såg ut som att han tog en sista linje utmed långsidan med Conthallon innan han avslutadeNej, det är en annan ryttare. Eller så är det jag som är helt blind, tycker den so rider nu har en helt annan ridstil :P
Ja, den är riktigt trevlig! Försiktig också vilket är bra, dock måste den komma rätt på hinder, annars blir det lite galet.Trevlig trav på Conthallon Rouge, hoppar riktigt fint när han kommer rätt mot hinder.
Verkligen! Tyckte mycket bättre om honom idag, finns hur mycket kapacitet som helst att plocka fram ser det ut som.Trevlig trav på Conthallon Rouge, hoppar riktigt fint när han kommer rätt mot hinder.
Nej, det är en annan ryttare. Eller så är det jag som är helt blind, tycker den so rider nu har en helt annan ridstil :P även tjejen rider annorlunda mot LH
okej, jag håller tyst om det där, var helt säker på att det var en annan ryttare för den red annorlunda mot holländaren som red paret innan.Haha tror holländaren hoppade av nyss o lämnade tyglarna till Jens. Såg ut som att han tog en sista linje utmed långsidan med Conthallon innan han avslutade
Okej, vad märkligt, tyckte han red annorlundaEh det är fortfarande samma testryttare. Båda två. De bytte häst nyss.