Ok nu ser man tydligt att det var samma ryttare igen. Speciellt Linda. Jag blev helt förvirrad när jag råkade stänga ner live och fick vänta på sändning efter annonserna igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En del hingstägare tycker ju inte det är bra heller, jag läste Gustaf Johanssons blogg på Ridsport.
Personligen tycker jag det är fjantigt, att den inte passar i avel betyder verkligen inte att hästen har noll tävlingsvärde. I så fall skulle det ju inte finnas några tävlande valacker
Okej, nu förstod jag att jag var förvirrad, det är ju två andra ryttare som rider fram. SEN kommer testryttarna igen. Så jag hade rätt.Eh det är fortfarande samma testryttare. Båda två. De bytte häst nyss.
FilmdetaljerVarför filmas det när de spänner sadelgjorden?
Varför filmas det när de spänner sadelgjorden?
De filmar ju allt, eller tänkte du att kameran ska stängas av när sadelgjorden dras?
Vilket blir väldigt intressant när man sen lyssnar på vad de sa precis. En viss typ passar henne som lite mindre "svagare" ryttare bättre och andre är mer menhorses som han kallade det. Så man kanske ska tänka lite på det när man avlar.. Vilken grupp köper flest hästar i Sverige?Quintet såg ut att passa LH som handen i handsken. Mycket fin hingst.
Verkligen! Jag tycker att man såg rätt tydligt på en del vilka som var mer manligt ridna och vilka som var rida av små petite tjejer. Inget fel med nåt av det men nåt att ha i åtanke.Vilket blir väldigt intressant när man sen lyssnar på vad de sa precis. En viss typ passar henne som lite mindre "svagare" ryttare bättre och andre är mer menhorses som han kallade det. Så man kanske ska tänka lite på det när man avlar.. Vilken grupp köper flest hästar i Sverige?