Otroligt nu var det svenska och inte avel,ryttare och erfarenhet.Jag är inte riktigt med på vad du menar. Mestadels eftersom du skriver utan skiljetecken.
Tack för den roligaste stunden på länge för oss alla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Otroligt nu var det svenska och inte avel,ryttare och erfarenhet.Jag är inte riktigt med på vad du menar. Mestadels eftersom du skriver utan skiljetecken.
VI SKRATTAR FÖR DETTA TRÄFFADE MITT I PRICK.
Otroligt nu var det svenska och inte avel,ryttare och erfarenhet.
Berätta då vad du tycker? Vad är en bra häst för dig?Otroligt nu var det svenska och inte avel,ryttare och erfarenhet.
fast tror inte nån här har uttalat sig om att dom är sådana stjärnor på avel? Det har väl snarare skrivits vilka hingstar man själv gillar och vilka man tycker mindre om, knappast nått man borde uppröras över. Alla gillar vi olika. Jag som verkar gilla det alla andra ogillar och tvärtom, men jag tar inte illa vid mig för det. Inte heller tror jag att jag är bättre än alla andra för dom skriver dåliga saker om en hingst jag gillar.... Men så äger jag ju ingen av hingstarna hellerHelt otroligt vilka otroligt duktiga stjärnor på avel det finns här, hmmmm skulle villa se deras uppfödningar dvs de måste gå GP ha ha enligt deras kommentarer.
Nej jag tror det är den dåliga förmågan att utrycka vad man vill i skrift.Jag är inte riktigt med på vad du menar. Mestadels eftersom du skriver utan skiljetecken.
Hade du tänkt prova med någon ny förutom Zafferano?Äsch det är bara ett troll...vi fortsätter med roligare diskussioner. Någon som planerar att betäcka med någon av de nya hingstarna?
Otroligt!!!????? för nu handlar det om svenska och inte avel,ryttare och erfarenhet??
Tur att era hästar kan svenska.
Tack för en otroligt rolig stund för oss.
Njeeeee...hade bara tänkt betäcka ett sto i år och det går till Zafferano om villkoren är acceptabla. Har ett sto till som jag egentligen inte tänkt betäcka men man vet aldrig. Men isf går hon till en äldre hopphingst.Hade du tänkt prova med någon ny förutom Zafferano?
Jag undrar hur vilkoren ser ut där, känns som det kan vara en poppis hingst (eller inte alls och säljs till USA...)
Fast det är bara ett troll, ingen seriös uttrycker sig så.Det är sanslöst tråkigt att det finns människor i ridsportvärlden som resonerar såhär. För mig är det viktigaste med aveln att hästarna för varje generation blir bättre och mer hållbara och att nytt blod (både bland uppfödare och hästar) välkomnas.
Fast det är bara ett troll, ingen seriös uttrycker sig så.
Äsch, vi har väl tid för lite trollmatning medÄsch det är bara ett troll...vi fortsätter med roligare diskussioner. Någon som planerar att betäcka med någon av de nya hingstarna?
Vad spännande!Äsch, vi har väl tid för lite trollmatning med
Funderar på gamelus till mitt största sto E: Le Mistral. Hon har en väldigt bra ridbarhet, gått 130 med junior, rör sig fint men skulle behöva en lite mindre, mer energisk och ädlare hingst och jag tyckte om hans modell. Är dessutom väldigt förtjust i namelus avkommor, valet står mellan gamelus och nintender till detta stoet i år
Ser ut som en förskoleklass fotat dom var inte många kort där som egentligen borde publicerats... Fotografen var nog tröttStör mig på i vissa fall riktigt dåliga bilderna när hingstarna travar på ridsportshemsida
kl
Kommer sir donovans gulanlag från Pompe @Görel? Jag har minne som en guldfisk