Zafferano blev godkänd!!
Synd att inte Donovan blev det också...
Synd att inte Donovan blev det också...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast att Quinto inte skulle godkännas hade jag på känn så det är inte det jag reagerade på, även om jag tycker det var synd. Däremot undrar jag hur de motiverar beslutet att godkänna Fairway och Deodoro.Fast men den entaktiga traven? Tyckte inte den skulle bli godkänd..
Ska bli kul att se vad det kan bli av zappa däremot!
Fast men den entaktiga traven? Tyckte inte den skulle bli godkänd..
Ska bli kul att se vad det kan bli av zappa däremot!
Fast att Quinto inte skulle godkännas hade jag på känn så det är inte det jag reagerade på, även om jag tycker det var synd. Däremot undrar jag hur de motiverar beslutet att godkänna Fairway och Deodoro.
Fullblodet såg tyvärr ganska tråkig ut tyckte jag... slog mycket med huvudet och inte ens galoppen var nåt att ropa hurra för.
öh?Helt otroligt vilka otroligt duktiga stjärnor på avel det finns här, hmmmm skulle villa se deras uppfödningar dvs de måste gå GP ha ha enligt deras kommentarer.
Eftersom jag själv rider gp så vill jag gärna att de avlasfram hästar med talang för detHelt otroligt vilka otroligt duktiga stjärnor på avel det finns här, hmmmm skulle villa se deras uppfödningar dvs de måste gå GP ha ha enligt deras kommentarer.
NO men fd uppfödare som gick in och tittade igår efter att våra barn och vänner somöh?
Hingstägare till någon som ogillas kanske...
Hästarna kan inte göra allt hmmmm behövs en riktigt bra ryttare med.Eftersom jag själv rider gp så vill jag gärna att de avlasfram hästar med talang för det
Hästarna kan inte göra allt hmmmm behövs en riktigt bra ryttare med.
Haha Ja men det behövs också en talangfull häst. Iaf om du vill bli riktigt braHästarna kan inte göra allt hmmmm behövs en riktigt bra ryttare med.
Men sluta. Det finns väl ingen här som säger sig ta fram OS-hästar var och varannan dag....NO men fd uppfödare som gick in och tittade igår efter att våra barn och vänner som
tävlar högt upp att de skrattade och sa vilka världsmästare här finns och en nappade direkt
Hästarna kan inte göra allt hmmmm behövs en riktigt bra ryttare med.
En slakt häst hamnar aldrig hos en ryttare som har kapacitet hur mycket du än pratar omGivetvis. Men det hjälper inte hur bra ryttaren är om hästen rör sig kasst. Inte om man ska hävda sig i toppen.
En slakt häst hamnar aldrig hos en ryttare som har kapacitet hur mycket du än pratar om
aveln pga vi har i Sverige otroligt många bra hästar och i europa mängder men i Sverige
saknas kunnandet hos ryttare enligt elitryttare.