Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ser inte ut som det på Equipe. Jag filmade lite igår som jag lägger upp när jag kommer hem om du missat att se.Kommer Bosuns Watch att visas mer? Jag blir inte klok på vilken bedömning han går i?
Gärna! Tack.Det ser inte ut som det på Equipe. Jag filmade lite igår som jag lägger upp när jag kommer hem om du missat att se.
Kommer Bosuns Watch att visas mer? Jag blir inte klok på vilken bedömning han går i?
Jag tycker det ska bli intressant och se hur mycket som Zafferano kommer få, lär nog bli mycket skit pga färgen men jag är personlig väldigt förtjust i honom med färg eller utan.
Tycker det är kul att ägarna har en syster som de avlar på också.
Tittade lite på filmer på honom, och tycker han ser ut att ha förträffligt temperament, sansad och väldigt fokuserad på sin uppgift hela tiden.
Och jag känner då att det är kanske precis det vi behöver! Visst, han rör sig inte som Totilas, men han rör sig bra och vi behöver verkligen bra temperament för oss som inte är ute efter att tävla höga klasser.
Jag skulle tro att även de som tävlar höga klasser vill ha hästar som är fokuserade på sin uppgift, det underlättar. Även om de kanske kan hantera hästar som inte är det också.
Jag kommer betäcka med zafferano så jag skriver upp dig.Jag ställer mig i kölistan för köpare till Zafferano-föl. Seså, se till att betäcka era ston nu
Då beställer jag ett gult stofölJag kommer betäcka med zafferano så jag skriver upp dig.
Har också känt så med en hingst jag valde, blev besviken när jag såg honom live... Men avkomman blev väldigt fin ändå! Och när jag såg hingsten igen nått år senare tyckte jag att den var rätt fin igen! Händer ju ganska mkt med dessa hästar från 3-5 år... Såg fairway med testryttarna på plats igår, och jag tyckte bättre om honom än total hope (även om jag nog var rätt ensam med det ) tycker om hans modell och utrstrålning. Kommer dock inte ihåg riktigt vad jag tyckte om hans gång... Blev för mkt bruna hästar på en gång tror jagKänner mig lite besviken på förra årets hingstval. Hade jag sett Fairway innan hade jag aldrig valt honom själv. Blev rekommenderad honom, delvis pga hans utmärkta fertilitet, det var ganska snabba puckar som krävdes och då blev det en snabbtitt på ett par filmer och bilder och klart. Men det är mycket hos honom som jag inte tilltalas nåt vidare av alls... Han biljarderar ordentligt. Han verkar inte vidare rolig i temperamentet (ändå bättre idag än igår - har bara sett på equisport). Hovar och kotor ser lite skumma ut, höga trakter och långa kotor, men jag kanske har fel. Tur jag har ett sto som faktiskt kompletterar alla de bitarna till det positiva, men jag hade aldrig valt honom om jag sett det jag sett i år. Tråkigt.
Är dock omåttligt förtjust i Zafferano! Han seglade långt upp på önskelistan till ett annat år! Mycket med tanke på temperamentet men även den jättefina modellen och trevliga rörelser. Sen kan man ju inte sticka under stol med att färgen är väldigt tilltalande.