Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De sa att de skulle presenteras idag.Treåringarna, presenteras de i morgon med de äldre? De som godkänds alltså. Så förväntansfull!
De sa att de skulle presenteras idag.
Aha...då har de ändrat nu. Tack, då behöver inte jag sitta och vänta. Tyckte det blev väl sent.Om du kollar på tidsprogrammet i equipe står det nu att det publiceras i morgon ca kl 9.
Aha...då har de ändrat nu. Tack, då behöver inte jag sitta och vänta. Tyckte det blev väl sent.
Ja jag var där. Någon speciell du tänker på. Mest iögonfallande var bläddes Gamelus R.Någon hoppintresserad som varit på plats i eftermiddag/kväll och har lust att dela med sig av intrycken?
Förutom en massa fina hingstar så var jag mycket imponerad av Jennifer Fogh-Pedersen - hon red otroligt bra och som jag ser det kände in hingstarna - dessutom gav hon kritik på ett mycket trevligt vis.
Var där hela em, ska se om jag kan sammanfatta lite av vad jag kommer ihåg iaf Med lite parentes på ev förväxling av hästar, är inte riktigt kry och efter dagen där nere är jag rätt trött i huvudet nu...Någon hoppintresserad som varit på plats i eftermiddag/kväll och har lust att dela med sig av intrycken?
Om du kollar på tidsprogrammet i equipe står det nu att det publiceras i morgon ca kl 9.
Är det bara jag eller har de ändrat igen?
Var ser du det? Jag kollar på equipes app.
Kunde inte sagt det bättre själv angående Fairway o Deodoro...Jag tippar på TH som bp-vinnare. Möjligen att Zappa kan utmana pga testryttarnas förtjusning. Sen tror jag att Deodoro och Troligen Fairway går igenom. Inte för att jag själv gillar varken nån av de två sistnämnda-men igenom går dom nog för att åtminstone rädda ansiktet eftersom de båda godkändes som treåringar.
Av treåringarna tror jag på Illusion (som väl isf måste byta namn) och hoppas mycket på Zafferano.
Jag kollar på hemsidan.
Klockan åtta är det uppsutten hoppning och vid elva gångarter.