Bruksprov SWB 2016

Äntligen flyter sändningen även för mig! :D Trist att jag missade alla 3-åringar men nu får jag i alla fall se 4-åringarna (ett par stycken i alla fall). Vill se Zappa.

Jag blev också lite besviken på Fairway... Han verkar rätt spooky och väldigt känslig. Gillar hans gångarter men lite tråkiga bakben. Jag vill verkligen tycka om honom iom att jag har dräktigt med honom men nja...

Kan man inte koppla ihop THs gång med Fs exteriör? :p

De började ju ta in publikljudet, och efter det blev ljudet helkasst. Från början var ljudet mycket bättre, för det var typ kopplat direkt till mikrofonen känns det som. Nu verkar ljudet komma från lokalen :(

Ja förut hade de mycket bättre ljud med bara musik och direkt från mikrofonerna, nu hör man ju ingenting mer än brus.

Kameramannen har då favoriserat Mr B iaf, har knappt sett Zappa i bild alls. Mr B tycker jag mest ser tung och tråkig ut. Ryttaren har fått banka rätt ordentligt.

Ja förut hade de mycket bättre ljud med bara musik och direkt från mikrofonerna, nu hör man ju ingenting mer än brus.

Kameramannen har då favoriserat Mr B iaf, har knappt sett Zappa i bild alls. Mr B tycker jag mest ser tung och tråkig ut. Ryttaren har fått banka rätt ordentligt.
Jag skickade ett mail till dem om detta, men än så länge är det ju ingen förändring...

Jag mailade också om ljudet, och tusen tack Equisport för att de rättar sig snabbt! ...och bara för det ändrade dom ljudet igen, WTF???

har därmot knappt hunnit se dessa två. Bara en korts av MrB som inte ville gå framåt.

Zappa såg supertrevlig och smidig ut, bäst hittills. Synd att jag inte kunde höra vad testryttarna sa.

Och jag missade Zappa (som var den av 4-åringarna jag ville se). Hade ett inbokat samtal då...:meh: (gillar inte att jobbet bestämde sig för att bryta mitt i bruksprovet!)
Typiskt! Han såg mycket glad och samarbetsvillig ut och trivdes med uppgiften. Det flöt fint och han överglänste Mr B i det här momentet.
Men det kan ju hända att det kändes annorlunda för testryttarna....

Liknande trådar

Avel Nu i veckan har ju årets rådgivande bedömningar genomförts så känns som ett bra tillfället att börja spekulera i vilka hingstar som kan...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
61 878
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar