M
mooi
Äntligen flyter sändningen även för mig! Trist att jag missade alla 3-åringar men nu får jag i alla fall se 4-åringarna (ett par stycken i alla fall). Vill se Zappa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skickade ett mail till dem om detta, men än så länge är det ju ingen förändring...Ja förut hade de mycket bättre ljud med bara musik och direkt från mikrofonerna, nu hör man ju ingenting mer än brus.
Kameramannen har då favoriserat Mr B iaf, har knappt sett Zappa i bild alls. Mr B tycker jag mest ser tung och tråkig ut. Ryttaren har fått banka rätt ordentligt.
Horribelt ljud. Uppfattade typ att TH var "easy". Thats about it.
Skönt att det inte bara är vi andra som inte hör ändå . Dock vet man ju att det finns potential för att vi ska höra eftersom de ändrade en stund. DummaVi som är på plats hör inte heller särskilt mycket...
Zappa såg supertrevlig och smidig ut, bäst hittills. Synd att jag inte kunde höra vad testryttarna sa.Ja förut hade de mycket bättre ljud med bara musik och direkt från mikrofonerna, nu hör man ju ingenting mer än brus.
Kameramannen har då favoriserat Mr B iaf, har knappt sett Zappa i bild alls. Mr B tycker jag mest ser tung och tråkig ut. Ryttaren har fått banka rätt ordentligt.
Zappa såg supertrevlig och smidig ut, bäst hittills. Synd att jag inte kunde höra vad testryttarna sa.
Zappa såg supertrevlig och smidig ut, bäst hittills. Synd att jag inte kunde höra vad testryttarna sa.
Typiskt! Han såg mycket glad och samarbetsvillig ut och trivdes med uppgiften. Det flöt fint och han överglänste Mr B i det här momentet.Och jag missade Zappa (som var den av 4-åringarna jag ville se). Hade ett inbokat samtal då... (gillar inte att jobbet bestämde sig för att bryta mitt i bruksprovet!)
Samma här....Nu bröts det för mig igen...