Jag har mejlat och frågat vad som händer. Är nog bra om fler gör det?Nu står det offline... Jag ger snart upp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har mejlat och frågat vad som händer. Är nog bra om fler gör det?Nu står det offline... Jag ger snart upp.
Jag har mejlat och frågat vad som händer. Är nog bra om fler gör det?
support@equisport.tvVart mailar man?
Funkar bra i Chrome här. Vem är inne nu? Har inget ljud på jobbdatorn...
Ingen aning, jag kommer inte in (inte med Chrome heller). Ville ju se framför allt fullblodet ju...Funkar bra i Chrome här. Vem är inne nu? Har inget ljud på jobbdatorn...
Ingen aning, jag kommer inte in (inte med Chrome heller). Ville ju se framför allt fullblodet ju...
Däremot funkar Gina-sändningarna utmärkt. Är all utrustning i Borås tro?
Ingen aning, jag kommer inte in (inte med Chrome heller). Ville ju se framför allt fullblodet ju...
Däremot funkar Gina-sändningarna utmärkt. Är all utrustning i Borås tro?
Har fått svar svar på mejlet jag sände och det kommer bli bättre i em,
är väl typiskt när det jag var mest intresserad av gick som tredje första.
Måste ju ge lite beröm för snabba svarSvarade på mejlet jag fick att hästen jag helst ville se gick tidigt och fick svaret att klipp kommer snart läggas ut, funderar på om det är samma vinkel eller om det även filmat från annan vinkel men gick inte att sända ut?
Även vi som var nere i onsdags och tittade stod frågande inför vad fullblodet kan tillföra halvblodsaveln. Det var flera av halvblodshingstarna som var ädlare än honom och hans gångater uppfattade vi som genomsnittliga. Som dressyrinriktad hade jag valt en lätt och modern halvblodshingst med bra gångarter till mitt halvblodssto. Jag är inte så insatt i hoppaveln men jag föreställer mig att man väljer att betäcka med en hingst som är avlad för att hoppa snarare än att springa fort. Återstår fälttävlansaveln , vilken jag vet ännu mindre om men tror att en hingst som är avlad för att springa. Hoppar ok och rör sig ok kan erbjuda ett alernativ för stoägarna.