Bruksprov 2013

Sv: Bruksprov 2013

Den går som hopphingst men ägs av Hannell dressage stable, de är ju bundisar med Brink!

heartcore2_51254a33ddf2b33c3cc75667.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Bruksprov 2013

Varför läggs inte resultaten på exteriörbedömningen upp? Är det pga den slutna bedömningen vi pratade om tidigare, bara hingsthållaren som får de resultaten?
 
Sv: Bruksprov 2013

Ja, han var fin! Annars var det inte så mycket höjdare exteriört i år, eller är det fotografierna som är ofördelaktiga? Vad säger ni som är på plats, är bilderna rättvisande?
 
Sv: Bruksprov 2013

Ja, han var fin! Annars var det inte så mycket höjdare exteriört i år, eller är det fotografierna som är ofördelaktiga? Vad säger ni som är på plats, är bilderna rättvisande?

Nä bildetna är rättvisande. Det var Yagudin, magic park och Capitano Paul Z som utmärkte sig igår.
Och dagen idag har tyvärr börjat ännu sämre. Armani code just nu i gångarter, okoncentrerad lätt bockande med en sned galopp :(
 
Sv: Bruksprov 2013

Nä bildetna är rättvisande. Det var Yagudin, magic park och Capitano Paul Z som utmärkte sig igår.
Och dagen idag har tyvärr börjat ännu sämre. Armani code just nu i gångarter, okoncentrerad lätt bockande med en sned galopp :(

Ojdå, var starterna innan Armani Code också katastrof?
Hade varit kul om de lade ut resultaten med bedömningarna, men utöver mankhöjd och skenben är det väl bara att drömma om, eller? :angel:
 
Sv: Bruksprov 2013

Ja. Alla fram tills nu har inte varit bra.

Nu e det Elliot e. Casall och han e rätt fin trots ett sömstick i förrgår som man ser att han påverkas av.
Yagudin startar om en kvart :)
 
Sv: Bruksprov 2013

Kul att du delar med dig lite om dina intryck :)

Jag tycker med att Yagudin ser snygg ut och har en intressant stam. Håller en tumme för honom.

Håller också en tumme för Etalon Lux N som en bekant äger. Har sett film på när han hoppar och gillar honom! Ge gärna en liten rapport om hur det går och hur han sköter sig! :)
 
Sv: Bruksprov 2013

Vet du, eller någon annan, om omdömena kommer att läggas ut? (alltså utan poängen då)
 
Sv: Bruksprov 2013

Gustav ut som första gångartshingst.
Fintastiskt fin, och vilken imponerande trav :)

Dock förstår jag varför de gör det mer publikovänligt.
Folk vet fan inte hur man beter när en.unghingst är inne. Springer runt på läktarna, slår i dörrar mm. Domarna har nu sagt åt publiken minst 4 ggr att sitta ner eller ev flytta sig med försiktighet bär hästarna är inne
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
734
Senast: Piaff
·
  • Artikel
Hästnyheter Hingsten Unique Ice T blev premierad vid årets Bruksprov. Men nu är hästen såld och ska lämna Sverige. Han ska inte verka i avel och...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Gunnar
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
462
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
1 990

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp