Bruksprov 2013

Sv: Bruksprov 2013

Den går som hopphingst men ägs av Hannell dressage stable, de är ju bundisar med Brink!

heartcore2_51254a33ddf2b33c3cc75667.jpg

Senast ändrad:

Varför läggs inte resultaten på exteriörbedömningen upp? Är det pga den slutna bedömningen vi pratade om tidigare, bara hingsthållaren som får de resultaten?

Ja, han var fin! Annars var det inte så mycket höjdare exteriört i år, eller är det fotografierna som är ofördelaktiga? Vad säger ni som är på plats, är bilderna rättvisande?

Ja, han var fin! Annars var det inte så mycket höjdare exteriört i år, eller är det fotografierna som är ofördelaktiga? Vad säger ni som är på plats, är bilderna rättvisande?

Nä bildetna är rättvisande. Det var Yagudin, magic park och Capitano Paul Z som utmärkte sig igår.
Och dagen idag har tyvärr börjat ännu sämre. Armani code just nu i gångarter, okoncentrerad lätt bockande med en sned galopp :(

Nä bildetna är rättvisande. Det var Yagudin, magic park och Capitano Paul Z som utmärkte sig igår.
Och dagen idag har tyvärr börjat ännu sämre. Armani code just nu i gångarter, okoncentrerad lätt bockande med en sned galopp :(

Ojdå, var starterna innan Armani Code också katastrof?
Hade varit kul om de lade ut resultaten med bedömningarna, men utöver mankhöjd och skenben är det väl bara att drömma om, eller? :angel:

Ja. Alla fram tills nu har inte varit bra.

Nu e det Elliot e. Casall och han e rätt fin trots ett sömstick i förrgår som man ser att han påverkas av.
Yagudin startar om en kvart :)

Kul att du delar med dig lite om dina intryck :)

Jag tycker med att Yagudin ser snygg ut och har en intressant stam. Håller en tumme för honom.

Håller också en tumme för Etalon Lux N som en bekant äger. Har sett film på när han hoppar och gillar honom! Ge gärna en liten rapport om hur det går och hur han sköter sig! :)

Vet du, eller någon annan, om omdömena kommer att läggas ut? (alltså utan poängen då)

Gustav ut som första gångartshingst.
Fintastiskt fin, och vilken imponerande trav :)

Dock förstår jag varför de gör det mer publikovänligt.
Folk vet fan inte hur man beter när en.unghingst är inne. Springer runt på läktarna, slår i dörrar mm. Domarna har nu sagt åt publiken minst 4 ggr att sitta ner eller ev flytta sig med försiktighet bär hästarna är inne

Senast ändrad:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 036
Senast: Piaff
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hingsten Unique Ice T blev premierad vid årets Bruksprov. Men nu är hästen såld och ska lämna Sverige. Han ska inte verka i avel och...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: Gunnar
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 453
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar