Bruksprov 2007

Sv: Bruksprov 2007

Det är kallt även om du har turen att få en bra plats under infravärmen!

Själv har jag kommit hem med förkylning de två senaste åren:(

Tack för det. Då vet man hur mycket kläder man ska pylsa på sig.
Framför allt om min nacke eftersom jag har problem med den.
Lättare att klä av sig lite än sitta o önska att man hade mer på sig.
Så tråkigt att du inte kan åka.
Fast å andra sidan kanske du slipper förkylningen i år...;)

En annan fråga...
Jag köpte mig en klänning o har tänkt ha pumps till.
Kan man ha en virkad bolero över eller måste det vara kavaj?
Är en bolero inte tillräckligt fin?
Känner mig väldigt osäker på vad som är ok att ha på galan.
Är det lika flott som idrottsgalan?

Vad finns det att berätta om Mirjas möderne förresten? Jag har förstått att det ska vara något bra, men mer än så vet jag inte.. Det hade varit jättespännande så här i bruksprovstider ;)
Ulrika

Jag brukar ha termobrallor och täckjacka och en fleecefilt att svepa in mig i. Att sitta på något hjälper till att få upp värmen, har du inget sittunderlägg brukar några av alla gratistidningar som delas ut funka bra att sitta på;)

Jag uppfattar inte galamiddagen som något jättetjusigt, en bolero till klänning tycker jag låter jättesnyggt! Hade jag kunnat åka hade jag nog haft en klänning med en broderad blus över istället för kavaj.
Jag minns flera kvinnor utan kavaj eller dräktjacka från förra årets galamiddag.

Tack då känner jag mig lugnare både vad gäller kläder i ridhuset o på middagen.
Bara packa nu då.

Liknande trådar

Avel Årets bruksprov hålls på Strömsholm 17 - 22 mars Anmälningarna till årets bruksprov har öppnats och flera hingstar är redan anmälda. A...
Svar
1
· Visningar
596
Senast: Görel
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 513
Senast: Freazer
·
Avel Nu har anmälningarna till årets bruksprov öppnats! Det kommer att hållas på Strömsholm 18-24 mars. Det är redan ett gäng som anmälts... 5 6 7
Svar
125
· Visningar
14 407
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hingsten Unique Ice T blev premierad vid årets Bruksprov. Men nu är hästen såld och ska lämna Sverige. Han ska inte verka i avel och...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka