Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, om det är någon du har svårt att bli av med så hota med polis.
Nej tvärtom! Analyserar...
Det skulle bara vara ett ons, men han blev kvar på (sen) frukost och ända till em - utan kroppskontakt dock.
Han kanske är blyg nykter
Jag tycker att det hör till vett och etikett att bjuda sitt ONS på frukost.
Om ONS:et inte kändes trevligt alls, brukar det väl snarare gå hem under natten, inte sova kvar?
Jag tycker inte att det hör till vett och etikett att ett ONS hänger kvar till efter lunchdags.
Fat å andra sidan kanske ONS:et inte blir ett ONS...
Vad gäller hur ONS:et ser på saken, finns det ju dock bara en sak att göra: fråga henom.
Trasslar så lätt in mig i mina egna funderingar...fastän jag försöker att inte göra det
Jag är helt på din linje. Men frågan gällde ju vad ONS brukar göra. Inte vad blivande partners brukar göra. (Att man sen inte alltid vet om en person är ett ONS eller en blivande partner, är ju som det är. Time will tell, helt enkelt.)
Tott: Jo, jag förstod av senare inlägg i tråden att din fråga egentligen inte gällde vad ONS brukar göra, utan att du snarare ville ha något slags tolkningshjälp. Vad gäller hur ONS:et ser finns det ju dock bara en sak att göra: fråga henom.
När jag följt med någon så hade jag endast stannat för frukost om jag faktiskt var intresserad av ngt mer. Annars sticker jag så fort snubben somnat.