konstigamaria

Trådstartare
Är det några här som har sökt till BRS kursen som börjar 2009 i Januari? Fick listan idag om vilka som skall på intervjun. Hade vart kul å veta vilka det är:laugh:Såg att det var tre som bode väldigt nära mig. ;)

hör gärna av er.:idea:
Msn: m_rodin@hotmail.com
Facebook: Maria Rodin

Sv: Brs 2009

*Räcker upp handen*! Fast det var väl ingen nyhet för dig kanske :)

Kikade på listan nu, det är ju nästan bara folk från Västsverige! Kul!

Gustavsberg i sthlm? Då måste jag nästan åka och hälsa på honom. Synd att det inte blev bra. Jag tyckte verkligen jättemycket om honom. Hade gärna köpt honom om jag hade haft tid och pengar :cry: Du kan väl skicka ett pm, mail eller sms till mig om du har nya ägarens nr?
Hur går det med dom andra hästarna då? :)

hej du från uddevalla, måste bara fråga om du ridit galopphästar eller något innan? jag bor i ljungskile o håller oxå på med galopphästar så blev lite nyfiken :laugh: eller är du ronja? :P

Hej!

Näe, jag har bara gått en prova-på kurs på Strömsholm och praktiserat på Täby en vecka..

Kände inte till att det fanns någon galopp häromkring :)

Jag är Ellinor! 08:an :angel:
Bor i Vaxholm alltså ganska nära Täby :D
Ingen av er som har vägarna förbi här snart då? Kanske till St Leger?
Skulle va kul å träffas innan :laugh:

Har ju faktiskt min kära bror i närheten (Märsta) men har ingen resa planerad fören Stockholm Horse Show.. Hade vart kul att gå på något löp :) , men får ju bli på en veckodag isf, jobbar alla helger :(

Hade ju vart trevligt :)

Måste bara fråga, håller du till på Täby något?

Yes box!
Fast inte så mkt nu, tid är det ont om. Har knappt varit i stallet något alls i sommar. Lite förföljd av skada och mördarförkylningar *morr* :mad:
Fast jag är där nästan varje tävlingsdag.

Vem hade du praktik hos då? :)

Hej.
när var du och praktiserade hos malmborg?????

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
30 229
Senast: Åsa A
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 548
Senast: Liten
·
Kropp & Själ En natt i somras fick jag påhälsning av polisen, min fars dödsbesked slängdes i ansiktet på mig och en pappåse med hans personliga...
2
Svar
20
· Visningar
4 442
Senast: Sockerbit
·
Ekonomi & Juridik Hej, kloka hästmänniskor! Jag skulle behöva lite input i ett ärende. Skall försöka fatta mig hyfsat kort. Min syster ryckte in i...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
13 632
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar