aglaonema

Trådstartare
Ska gå med 3 hästar på samma gång till en hage över en bro 1 stor häst och 2 shettisar leder dom tillsammans. Bron har ett staket som är 2,5 meter brett. Ser lite smalt ut nästan nån som har tips på tillvägagångssätt för att smidigt få över dom 3 hästarna leder dom alltså själv och har ingen med mig?! Bron går över en bäck.
 
Ja jag vet inte om det ryms 2 hästar i bredd eller om bara den stora kan gå först och 2 måste gå bakom. Dom kommer alla bra överens förutom att den ena shettisen kan bita den andra. Alternativt får man skicka 1 shettis först att gå över bron ensam.
 

Liknande trådar

Anläggning Jag ska flytta o söker därmed nytt stall till min häst. Har två som jag velar mellan. Båda är lösdrift, lika långt att köra o nästan...
2
Svar
37
· Visningar
1 983
Senast: sorbifolia
·
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 522
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
867
Senast: Sirap
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 444
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp