British Racing School

Status
Stängd för vidare inlägg.

Pearlow

Trådstartare
Någon som har gått där lr går där ?

http://www.brs.org.uk/home_flash.php alltså :)

isf. hur ska man göra för att komma in där osv. behöver man höga betyg ? berätta allt ni vet :p går i 7an än så länge men vill så gärna gå på British Racing School när jag går ut 9an ! :D

Sv: British Racing School

Hej! Kul!
Du kan hitta mer info om BRS på www.unggalopp.nu Bland äldre artiklare kan du hitta om personer sopm har gått på BRS, Bland annat Viktoria Gatu.

Lycka till!

Tack :D har läst igenom nu ;) men är det ingen på buke som gått där ?

Jag gick där för som det känns nu många år sen =P 2002 var jag där på deras arbetsryttar kurs o jobbade sedan hos Sir Mark Prescott, det var mycket skojjigt o jag saknar varje sekund så om du är sugen tycker jag att du ska åka =D

Det är ett par fler som jag vte gått där oxå mer nyligen emn jag minns inga namn dock.

Har du frågor kan du skicka dom i ett pm till mig. Min "stalltjej" gick arbetsryttarkursen för två år sedan. Jag kan förmedla kontakten om du är intresserad.

jag gick oxa dar, brjade i januari forra aret. sen jobbade jag hos Barry Hills..de e skitkul, men var beredd pa tungt joobb, men det e det ju overallt..
du behover inte speciellt bra betyg, eftersom betygen ar svenska maste man anda gora prov i engelsa o matte, men de e intesarsilt svara..

hul att det var sa manga har som gatt dar!:p

jag gick oxa dar, brjade i januari forra aret. sen jobbade jag hos Barry Hills..de e skitkul, men var beredd pa tungt joobb, men det e det ju overallt..
du behover inte speciellt bra betyg, eftersom betygen ar svenska maste man anda gora prov i engelsa o matte, men de e intesarsilt svara..

hul att det var sa manga har som gatt dar!:p

Hmmm?nu vet jag kanske nog vem du är:angel: eftersom min dotter oxå gick där då..längtar du inte tillbaka till lambourn?
Jag åker dit efter påsk igen -ska bli så kul
prillan

Till trådskaparen, som mamma tyckte jag BRS var jättebra.. flick o pojkavdelning med kameror i trappan(hjälpte dock inte tyvär då jag vet att en pojke blev insmugglad genom fönstret:rofl: ) roomcheks för städningen, man tilltalar lärarna med yes sir osv osv. alltså strikt engelsk skola;)

namen hej prillan!! jo, det ar jag! =) jo, klart jag aknar lambourn!
hur gar det for nathalie?? har ingen mailadress till henne, sa har inte kunnat halla kontakten nar jag e ute o reser... e hon kvar i lambourn? har hon fatt rida lop?

jo, vist var det lite pojk-smuggling.. o det var inte populart nar de blev pakommna!! =)

Hej! Nej, Nattis är hopplös med datorer o hon glömmer kolla mailen så det är ingen ide o maila(tänk vad liten telefonräkning jag haft om det gått:D ).
Nej inget löp än men hon ska rida upp för licensen i början på Maj..(om hon går igenom besiktningen, höll på skriva vetrinär:rofl:)
Kul har ändå varit att tränaren nästan inte haft vinnare på många år o de hästar som bara hon rider nu, har börjat vinna.

vart är du nu då???
prillan

hej! ja, det kan jag tanka mig.. jag hade oxa svart for o kolla mailen, bibloteket e ju bara oppet 2 ggr i veckan i lagom tid.. jag hade ocksa skaplig telefonrakning..=) :angel:
jasa, hennes hastar har borjat vinna, det var ju grymt kul!!:bump:
O rida upp i maj, det ar juh inte langt kvar alls, va roligt!!! vetrinar kollen borde hon ju oxa ga igenom utan problem..;)
Sjalv ar jag i Mexico for tillfallet, backpackar runt med syrran..

halsa henne sa jattemycket!!

jag har oxå gått där, två år sen nu. Det är jätte bra erfarenhet o sen är det ju alltid bra och ha erfarenheten från england om man vill jobba någon annan stans, en kompis till mig är i Nya Zeland nu. Hon rider jobb typ varje dag! flera st. hon trivs bättre o bättre.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 895
Senast: lizzie
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 651
Senast: Anonymisten
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 947
Senast: Mia_R
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 743

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka