• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Richfield
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 714
Status
Stängd för vidare inlägg.
R

Richfield

Jag har alltid undrat över vad Briar får för typ utav avkommor? Han måste ha ganska så gamla avkommor nu, så man tycker att man borde ha hört talas om dom? De jag har sett och hört talas om har varit ganska så skarpa i psyket och ganska så svåra att ha och göra med. Jag vet inte om de flesta av hans avkommor kanske är sådana?

Jag vet att det finns en tråd på Briar redan om hur hans avkommor ser ut och där TS vill se avkommor till honom, men jag vill höra lite mer om andra avkommor som ni sett eller hört talas om.

Briar är jättefin och så själv, men nu undrar jag alltså hur hans avkommor blir och hur stona bör vara som man betäcker honom med?

Sv: Briar

Jag har alltid undrat över vad Briar får för typ utav avkommor? Han måste ha ganska så gamla avkommor nu, så man tycker att man borde ha hört talas om dom? De jag har sett och hört talas om har varit ganska så skarpa i psyket och ganska så svåra att ha och göra med. Jag vet inte om de flesta av hans avkommor kanske är sådana?

Jag vet att det finns en tråd på Briar redan om hur hans avkommor ser ut och där TS vill se avkommor till honom, men jag vill höra lite mer om andra avkommor som ni sett eller hört talas om.
Briar är jättefin och så själv, men nu undrar jag alltså hur hans avkommor blir och hur stona bör vara som man betäcker honom med?

DÅ får du gärna fortsätta i den befintliga tråden, det är bättre att försöka hålla oss itll så få trådar som möjligt/hingst...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Hundhälsa Jag funderar på det här med hanhundar och löptikar, och vad det är som gör att hanar kan reagera så väldigt olika. Vi har fyra hanar i... 2
Svar
32
· Visningar
1 288
Senast: hastflicka
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
2 999
Senast: mars
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 001
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
940
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 31