Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då känns det ännu roligare när man ser så många fina ute på dressyrbanorna! Bla i helgen såg jag 4 st i en msv-klass, sammanlagt 5st under hela dagen - ingen annan hingst hade lika många avkommor där! Samt att vi har ett mkt framgångsrikt junior-ekipage i Sverige som tävlar internationellt där hästen är e.Briar, han är .
Nej där sa du något intressant, Briar bör ju ha ganska många ute på tävlingsbanorna med tanke på hur många ston han har haft? Har själv dålig koll på om det finns många "Briar-hoppare" ute på tävlingsbanorna men på dressyrsidan är det ganska sällan man ser avkommor efter honom.
Måste dock tilläga att de få jag har sett har jag tyckt varit superfina och utmärkt sig när man kollat på dem
Hejsan!
Jag vet en till som är godkänd efter Briar! Dock är ju han kastrerad, men dock godkänd nämligen Brisbane(F: 2001) som står hos Mattias Jansson. Brisbane deb. grand prix dressyr i mars, kom tvåa, tror han bara är 165, menj ag kan ha helt fel. Helbror till honom fick diplom som gångartshäst på 3 års förra året. Men de som vi köpte mamman till ovanstående söner av varnade oss för att använda briar då han lätt lämnar skarpa avkommor. Om det bara är med henne eller om det gäller flera ston kan jag inte svara på. Säger bara vad jag har fått höra.
MVH