Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ursäkta men det var nog det bästa jag läst idag.Vi har fått en ny invånare i stallet, en brevlåda. Den flyttade in för några veckor sedan, försvann igen och har nu återkommit.
Hur gör man? Ignorerar den, försöker leta upp ägaren eller något annat.
Autocorrect är hopplöstUrsäkta men det var nog det bästa jag läst idag.
Misstänker att det är någon form av autocorrect med tanke på titeln på tråden.
Jag har för mig det funnits duvor i något stall jag hållt till i med om det gjordes något särskilt det tror jag inte, men kan ej säga om det var riktiga brevduvor eller inte.
Om jag inte missminner mig nu har jag sett duvor på stan som varit ringmärkta, jag har för mig att det är något för att hålla reda på dom, men jag vet inte. Kanske någon här som vet mer?Autocorrect är hopplöst
Den här har ring på benet så den har en ägare. Har dock inte kunnat läsa ringen och har hört att de är totalt ointresserade av de som flyttar hemifrån.
Googlade och hittade brevduvesport. Kolla deras hemsida, de har bra info!Vi har fått en ny invånare i stallet, en brevlåda. Den flyttade in för några veckor sedan, försvann igen och har nu återkommit.
Hur gör man? Ignorerar den, försöker leta upp ägaren eller något annat.
Tyvärr lite sent svar, men ifall den är kvar.Autocorrect är hopplöst
Den här har ring på benet så den har en ägare. Har dock inte kunnat läsa ringen och har hört att de är totalt ointresserade av de som flyttar hemifrån.