Bremsen Blocker...

HannaZ

Trådstartare
Är det någon som använder det?
Har läst i gamla trådar att det skulle vara effektivt men blivit förbjudet här, stämmer det fortfarande?

Har beställt två flaskor från Tyskland precis, hoppas det inte är slut i deras lager och att det verkligen funkar mot bromsar.

Sv: Bremsen Blocker...

Det är nog inte förbjudet, finns att köpa på exempelvis hastshopen.se iaf. Har också klurat på att pova det, så du får gärna rapportera sen när du har provat!:)

Det medlet är det absolut bästa jag använt, helt outstanding :bow: Men jag har också hört att det skulle förbjudas, vet inte om det har blivit så.

Är det ett av preparaten som inte får användas i närheten av vattendrag? (dödar fisk och andra vattenlevande djur)

Vet inte. Är väl samma som swich och Flusa i så fall. Och silver....

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
376
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
725
Senast: Hermelin
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade... 35 36 37
Svar
738
· Visningar
54 119
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 646
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka