R
Raderad medlem 6459
Japp. Också ett stort fett: men skojar de eller?Jaaa just det! Så att det hamnar kroppar typ i walthers pool väl?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp. Också ett stort fett: men skojar de eller?Jaaa just det! Så att det hamnar kroppar typ i walthers pool väl?
Inte ett roligt svar (som jag tror du förväntar dig i och med smileyn): jag har lite OCD som gör att jag har svårt att sluta titta på nåt, läsa nåt el dyl som jag börjat på, även om jag tycker att det är dåligt. Jag kan sluta om jag tittat på nåt avsnitt bara men här har folk sagt att man ska ge det typ en säsong och då blir det jättesvårt för mig att sluta.
Jag vill helst inte ha några pissiga skämtsamma kommentarer om det.
Inte ett roligt svar (som jag tror du förväntar dig i och med smileyn): jag har lite OCD som gör att jag har svårt att sluta titta på nåt, läsa nåt el dyl som jag börjat på, även om jag tycker att det är dåligt. Jag kan sluta om jag tittat på nåt avsnitt bara men här har folk sagt att man ska ge det typ en säsong och då blir det jättesvårt för mig att sluta.
Jag vill helst inte ha några pissiga skämtsamma kommentarer om det.
Jag är hemma sjuk. Ingen behöver oroa sig för vad som är rimligt mycket tid för mig att lägga på en serie.Ok. Jag undrade bara, eftersom jag tycker det låter helt orimligt att lägga så mycket tid på något som du uppenbarligen tycker är helt värdelöst, men då förstår jag.
Sant! Jag hoppades halvt om halvt genomgående att det skulle sluta som jag ville, att serien skulle (som jag tycker då) styra upp sig liksom.Det tycker inte jag låter konstigt, och hade inte heller tyckt att det vore konstigt om du höll i bara för att du blev fascinerad över hur dåligt det var (speciellt om man gett serien en säsong).
Jag är hemma sjuk. Ingen behöver oroa sig för vad som är rimligt mycket tid för mig att lägga på en serie.
Sant! Jag hoppades halvt om halvt genomgående att det skulle sluta som jag ville, att serien skulle (som jag tycker då) styra upp sig liksom.
Jag har jättesvårt att lägga ifrån mig saker jag börjar jag med, jag vill veta hur det går, hur var det tänkt, tänk om jag missar nåt jättebra om jag slutar? Men jag börjar bli bättre . Tack för att du förstår!
Oooh jag tror jag skulle HATA GoT . Starta jättegärna en tråd och diskutera, jag kommer läsa den noga kan jag säga! Och jag har alltså inte sett serien och kommer aldrig göra det .Jag har inte sett BB, men den här tråden gör mig sugen på att starta en GoT-dito, för DET är en serie jag stör mig så in i bängen på.
Jag har inte sett BB, men den här tråden gör mig sugen på att starta en GoT-dito, för DET är en serie jag stör mig så in i bängen på.
Vi verkar vara uppdelade i två tydliga läger . Jag tyckte också att första säsongen var helt ok, särskilt jämfört med hur det gick sedan liksom.Vad gäller BB har jag inte mycket mer att tillägga däremot. Jag vill minnas att jag tyckte om den första säsongen (tyckte om som i fann som okej underhållning) men sen blev det bara assegt och irriterande, p.g.a. anledningar som redan nämnts.
Jane hette hon!Jag började titta på den med fixade inge att se mer efter det att Jesses flickvän dog (kommer inte ens ihåg bad hon hette eller hur det gick till men jag vet att jag avskydde serien efter det). Så nä, ingen djupare analys från mig mer än att jag verkligen inte gillade den.
Då ska du börja med Sons of Anarchy!Jag är hemma sjuk. Ingen behöver oroa sig för vad som är rimligt mycket tid för mig att lägga på en serie.
Haha! Låter som nåt som skulle frustrera mig .Då ska du börja med Sons of Anarchy!
Man sitter som på nålar i varje avsnitt och tänker "NU har du möjlighet att fatta ett bra beslut.... och så gör dom inte det...."
Alltså från början så störde jag mig på serien lite eftersom jag har svårt för osympatiska karaktärer generellt (men ändå kan fixa det om resten är okej). Så jag gav den uppenbarligen två säsongen men sen dog ju Jane o v då blev Walt ett sånt rövhål att det inte fanns någon anledning. Googlade för att fräscha upp minnet och det var det här som fick mig att tappa lusten totaltJane hette hon!
Varför avskydde du den? Om du vill berätta .
Walt inadvertently flips Jane onto her back. Shortly afterwards, Jane begins asphyxiating on her own vomit due to an overdose. Walt considers saving Jane, but ultimately lets her die, knowing that her death would help him gain control over Jesse as a result, and possibly stop Jesse from using drugs.