bråvalla 2014

Var där förra året och var SÅ NÖJD och missnöjd samtidigt! Grymma band bla Rammstein! men så grymt dåligt skött med tanke på att det var erfarna värdar....

Men köpt "tant-camping" iår igen (diggade verkligen inte det faktum att folk bodde på grästuvor) då vi hade det as sweet på en plan fotbollsplan eller dylikt.
Taggar sjukhårt för Iron Maiden, Petter, Offspring, Axwell/Ingrosso, - blandad musiksmak någon?! :p

Vi åker tre som vi åkte förra året, jag, min sambo o en utan hans barndomsvänner alla mina vänner sas är på cruising elle rhemma med barn :meh: så hänger GÄRNA med på en buketräff under helgen! :)

Jag är lite taggad :D Ska dit på torsdag men åker upp redan imorgon. Mina föräldrar bor typ två mil från Bråvalla så det är tämligen perfekt :banana:

Så! Överlevde ni Bråvalla?
Lite för fuktigt för min smak
Men så nöjd med mitt val utav Premium campingen utan all lera, fick gör härliga grannar iår igen!
Tvärbesviken på Iron Maiden.
Bästa konserterna var Petter, Imaigin Dragons och Alesso.
Längtar redan till nästa år!

Liknande trådar

Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3
Svar
57
· Visningar
2 198
R
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
1 031
Senast: Görel
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 713
Senast: qitis
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
671
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka