Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft en Honda CRV som jag älskade högt men som tyvärr hade noll rostskydd i bottenplattan och förvandlades till kex trots sin ringa ålder. Trevlig bil men man bör krypa under och kolla innan man köper.Vi har en honda crv från 07. Den drar ca 0,75 blandad körning. Mannen kan få ner förbrukningen ytterligare, mannen har lyckats med 0,57 på ngt längre körning. Kostade 50,000kr att köpa och den hade då gått 17-18,000kr mil.
Men den är ju ngt ”större”, finns ju mindre bilar vi får plats med två barnstolar och en bilkudde bak
Har du nån erfarenhet av Auris?Toyota är erkänt driftsäkra bilar. Vi har haft fem. Eller var det fyra? Hur som helst, superbra bilar.
Har du nån erfarenhet av Auris?
Vad har ni för bilar? Vi behöver köpa en till bil i familjen och är ute efter en prisvärd, bränslesnål bil som är pålitlig och alltid startar. Har ni några tips? Vill köpa begagnat, maxbudget 100k men gärna under.
Vi har en Auris! (Som numera heter Corolla om man vill köpa samma modell men nyare bil). Älskar den, kommer alltid vilja ha Toyota!Har du nån erfarenhet av Auris?
Toyota min Yaris hybrid drog inte mycket.
Vi har haft två. Båda riktigt bra bilar. De gick sönder exakt noll gånger under de åren vi hade dem. Trevliga att köra. Bra med lastrutrymme för sin storlek.Har du nån erfarenhet av Auris?
Vi gav 80 för vår. Tror den såldes för ungefär det samma blir vi bytte sen.När jag kollade på bilar låg de i snitt runt 150' och uppåt för en äldre modell, fanns knappt en enda i landet under 100'?