Brännmärkning?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Lavinia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 736

Lavinia

Trådstartare
Hej!

En ponny jag känner har en brännmärkning jag inte kan hitta, finns det någon som kanske kan hjälpa oss?

Det ser ut som en gran, fast med "luddiga" grenar istället för såna spetsiga granar brukar ha. Har en topp och 2 st grenar på varje sida. Sitter på vänser sida på baken.

Tacksam för hjälp att hitta vad det är..

/ Lavinia

Sv: Brännmärkning?

Tack..

Jag har tittat där tidigare och granen ser ut som en thüringen (hette det så) ,fast som sagt, med runda "luddiga" kanter på grenarna..

/ Lavinia

Sv: Brännmärkning?

Tack, fast det är en liten fux...

jag roade mej med att kolla igenom dom ändå, men det var ingen som liknade det hon har..

/ Lavinia , som bara blir mer och mer nyfiken

Liknande trådar

Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: Nikan
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 189
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 970
Senast: monster1
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 067
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka