Bråk i stallet typ hela tiden

Jag försöker att inte lyssna alls, såvida det inte är befogad kritik. Har den erfarenheten att börjar tjafset så blir det 10 resor värre efter ett tag. Fick byta stall 3 gånger på kort tid för allt viskande, och har nu hittat ett stall där jag slipper det. :)

I dag fick sig vår...bråk teje en rejärl avhyvling av stall ägare hahahaha.Efter mycket tjat från vår sida verkar han förstå vem som är problemet.....hoppas nu bara att det blir bättre.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 172
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 142
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 495
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 177
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka