BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Fashionistan

Trådstartare
Vilka BRA och roliga (verklighetstrogna/vuxna) hästspel finns det? :D:D

Tycker att det borde finnas fler än jag som tröttnat (nog för att det är svårt :bow:) på att bygga The Sims hus och nu gärna vill bygga stall istället?! ;):love:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Den här tråden kommer jag följa spelnörd som jag är;):D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Åh tänk ett the sims fast att man ska bygga stall,
göra "hästkaraktärer", köpa utrustning, träna på olika nivåer, ååååh guuuuuuuuuuuuud va kul det skulle vara! :love:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Eller hur :D:D Fuska pengar o bygga ett riktigt lyxigt stall med massor av underbara tillbehör :D:D Kunna avla osv! :love::bow::bump:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Hur fungerar den sidan?? Kommer ihåg att man hade stallet.se som liten, men det var så stelt och man kunde KNAPPAST bygga "drömstallet" som man trodde när man signade! :angel: (dock har jag haft många drömhästkaraktärer där) :p:p
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ju högre man stiger i graderna desto mer kan man göra. Gratis förstås, men vill man betala så "får man extra". ;)

Först tränar och föder man upp sina egna hästar. Sen kan man driva ett eget stall och sen ett eget stuteri. Så långt som jag har kommit iaf.

Man föder upp, tränar, rider, tävlar. Samlar "skills" och det finns även BLUP och "genetic skills" att ta hänsyn till när man avlar. Många olika raser!
Vill man kan man välja egen "coat" dvs utseende på sin häst. Man odlar på sina egna åkrar för att få in pengar, äpplen, morötter, havre m.m. Gör sin egen "mash" som man kan sälja. Köper utrustning i olika kvaliteter osv.

Jag är helt hooked.... :p Börjar ni spela så leta efter Dame Fresh. Jag har fiiiiina mustanger. :cool:

:D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Åh :D:D Petra ska skaffa sig ett eget hoppestall där och öva inför när det är dags att skaffa ett på riktigt :D:D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Fast olika Simssidor har ju hästar och stallinredning för nedladdning, så du kan bygga ditt eget stall. DragonSlayer på MTS2 har tom gjort ridbara hästar för simmarna (även om det ser rätt lustigt ut). Förutom olika "konstnärer" på MTS2, har feeEssen en hel del stallprylar, likaså WoodForSims och Blacky's Sims Zoo.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Men om man är en sån där lat person som inte orkar engagera sig i hur man ska ladda ner allt detta då? :p:p;)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

tihi, jag blev just medlem på howrse. Heter Nostie och fattar typ ingenting :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

har oxå blivit medlem där... lite förvirrande :)
jag heter Western_Ivy
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag bygger stall med sims2. Funkar ganska bra bara man har lite fantasi. Använder tex olika gräs typer som box underlag så att det ser ut som torv mm. Guud! Jag är en riktig nörd! 28 år och leker som en 12 åring;)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Nya på howrse, längst upp till höger finns det forum, manual samt FAQ. Där hittar ni förhoppningsvis det mesta ni undrar om. Specifika frågor svarar jag gärna på så gott jag kan, skicka meddelande till Dame Fresh isf.
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
513
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 759
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 390
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp