Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lammsticks! Särskilt om det är modell mindre på valpen.Hej!
Har ni några tips på bra tuggben och annat tugg/godis till valpar? Har själv inte haft valp på många år nu och utbudet är ett helt annat. Vad ska jag kolla efter? Önskar schysst innehåll som är snällt mot valpmagar och utan kyckling.
Tack! Jättebra tips.Jag använder tugg från rauh, soopa och Mush. Rauh har hudben med eller utan fyllning och Mush köper jag tex torkad strupe. Soopa är gjort på grönsaker och frukt.
Rauh finns både med gris, älg och nöt i olika storlekar. Tränings godis köper jag också från rauh samt soopa och raw for paw. Samtliga märken har rena/få ingredienser utan konstiga tillsatser och från nordiska djur. Jag handlar på Hundigt där dom har det mesta, men några produkter brukar också finnas på arken zoo eller granngården.
Tack! Ska kolla in dessa!Lammsticks! Särskilt om det är modell mindre på valpen.
https://zoostore.nu/hund/hundgodis-...MIrefA-Y6R9AIVp0eRBR0WwwGIEAQYCiABEgLBCPD_BwE
Tack för tips!Renhorn och likande är jättebra, finns i de flesta djuraffärer.
Va? Gör renhorn det?Renhorn och likande är jättebra, finns i de flesta djuraffärer.
Finns t.o.m. på hööks. Inga stora (det finns dock i flera butiker på nätet) men har man en liten valp bör de fungera.Va? Gör renhorn det?