Bra mat i Falkenberg?

Joyride

Trådstartare
Skall åka till Falkenberg efter midsommar och undrar om någon kan tippsa på något bra matställe, pris är inte så viktigt :d

Sv: Bra mat i Falkenberg?

Skall åka till Falkenberg efter midsommar och undrar om någon kan tippsa på något bra matställe, pris är inte så viktigt :d
Det finns två restauranger som höjer sig en aning över övriga. En är Källaren Laxen, på Rådhustorget, den andra är Ocean ute vid Skrea strand.
Dessutom har återuppståndna (efter brand) Gustaf Bratt klart godkänt kök om än ibland litet stressad servis.

(Det finns ytterligare en handfull ställen som är ok, men du frågade efter de bättre. :) )

Men efter midsommar åker man väl inte till Fbg, då åker man ju nordost till RHC... ;)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
384
Senast: Seaside
·
Mat Sista tråden var från 2021, så mkt kan ha hänt sedan dess. Så, förslag på BRA mat i Malmö, inte allra dyraste prisklassen, önskas :bow...
Svar
11
· Visningar
504
Mat Vi behöver skärpa till oss med matlagningen och dra ner på köpmaten. Vi har också en önskan om att äta mer vegetariskt. De här två...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 570
Senast: Roheryn
·
Fritid Jag funderar på en solosemester på 1-2 övernattningar i sommar. Det finns ett gäng loppisar, byggnadsvårdsbutiker etc som jag vill åka...
2
Svar
25
· Visningar
973

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Härnösand
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Tips på Fiskmiddagar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat