Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
om du är 29 år borde du kunna använda punkt.
sen vet jag ingen över 20 som skriver lol och andra konstiga förkortningar. inte heller e och naaa osv. trodde faktiskt du var typ 12.
men lycka till med körningen. är du ovan kanske någon som kört innan skulle hjälpt dig först. tex hästen måste ju vänja sig vid vagn.
hur skall du kunna bygga om en sulky till en rockerd??? det här kan bli kul!! lova att du sätter in bilder sen!!?? har aldrig sett en sulkyrockard nämligen!!
En sulky och en rockard ser inte alls ut på samma sätt, mer än att båda är vagnar som man har bakom en häst. Har lite svårt att se hur man skulle kunna bygga om en sulky till en rockard. Då känns det nästan bättre att bygga en rockard från grunden istället.
Radon: lol = laughing out loud
med det menar jag verkligenINTE att jag tror att det är samma vagn.. (har sålt vagnar i 5 år så jag vet nog skillnad på en rockhard och en sulky..)hur skall du kunna bygga om en sulky till en rockerd???
Det var en intressant tråd!
.
knapplån
Nu börjar det här bli lite spännande, tycker jag...
det är bara fantasin som sätter gränser!!!haha spännande nå väl de börjar även jag tycka att det är
visst låter lite knepigt att göra om en sulky till rockard men men har man fantasi och lite jävlar anamma ,och folk som är duktig på svetsen så kan de ju gå om inte annat kan man ju ev använda delarna till att göra en iaf ,men som sagt man måste ju få prova misslyckas man, ja då vet man ju svaret att det inte gick sådan är jag likabra att pröva då vet man ju och kan släppa just de tankarna och testa på något nytt haha på de viset är ja glad att den inte var dyr funkar de inte är de bara att rycka på axlarna men visst om ja lyckas skall jag visa er bilderna men som sagt kan ju ta sin lilla tid .
Då man har mycker att göra