Bra fälttävlans/hoppstall/klubbar i England/Irland?

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

MichaelsBeerbaum

Vet ni var det finns bra fälttävlans/hopp klubbar/stall i England/Irland(namn och stad)? Vad jag menar med bra är bra tränare, bra tränningsmöjligheter och en del tävlingar i närheten?

Sv: Bra fälttävlans/hoppstall/klubbar i England/Irland?

MichaelsBeerbaum skrev:
Vet ni var det finns bra fälttävlans/hopp klubbar/stall i England/Irland(namn och stad)? Vad jag menar med bra är bra tränare, bra tränningsmöjligheter och en del tävlingar i närheten?

Svensk el eng? Dag Albert kan vi rek. Jag har ett namn att inte rek också. Kan pm:a det. :o

Det har egentligen ingen bestydelse, om det är svenskt eller engelskt men helst engelskt:)

Vill du åka som elev? hästskötare? Jag jobbade som hästskötare i 1 ½ hos en svensk ft-ryttare i england, PM:a om du vill veta mer!
I England tävlar man inte för klubbar på samma sätt som i sverige, man blir medlem i british eventing, sen tävlar man. Man kan oxå rida unaffiliated (typ som klubbtävling) utan medlemskap upp till 1,10 (när jag va där iaf). De har JÄTTEfina terrängbanor i england!!

Kan du PM:a mig om svensken som du inte ville rekomendera, finns en risk att det va där jag va....:o

Jobba som häst skötare i England?

Hejsan!
Jag läste att du har jobbat i ett stall i England? jag har också planer på det..men jag har lite svårt att hitta nåt bra..skulle räcka att jobba över sommaren kanske..

En tråd som har över ett år på nacken och som dessutom mest innehåller PM-uppmaningar tycker jag har förlorat sitt existensberättigande.

LH, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 829
Senast: mamman
·
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 898
Senast: MML
·
Hemmet Jag äger ett litet hus (med betoning på litet) på en mindre ort, men med närhet till större stad med lite högre priser på fastigheter...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 050
Senast: nyttnick
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 109
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte