Bra faktabok

I

Informeras

Behöver en bra faktabok som innehåller det mesta inom vård, exteriör osv om hästarna. Inte någon basvariant för "barn och ungdomar". Utan en som är lite mer avancerad. Något förslag?:confused:
Funderar lite på boken Hästens Biologi från förlaget Natur och Kultur, någon som har den? Är den bra?

Sv: Bra faktabok

Det finns många bra böcker. Vill du ha om foder är Hästens näringsbehoc och utfodring oumbärlig. Hästägarens handbok är också bra, men lite mer övergripande om hästvård. För sjukdomar osv. har jag Håll hästen frisk, som tar upp mycket olika sjukdomar och problem.

Sv: Bra faktabok

Hästen som hobby.
Den innehåller det mesta, vet inte om den finns uppdaterad. Våran har ett par år på nacken men den innehåller det messta.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 711
Senast: monster1
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 512
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
10 076
Senast: Bee
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 666
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka