Bra eller dåligt?

MadicDomino

Trådstartare
Hittade detta : http://www.blocket.se/vi/15496111.htm?ca=23_11_s .

Visst det är ju bra om man får en hund springande mot en och ens hund tål ej andra hundar. Min hund är ingen stark sak, hade en stor sak kommit hade han blivit mördad :eek:.

Men sedan är frågan, hur hälsosamt är det mot hunden ? Hunden har väl 3 gånger bättre hörsel än oss?

Vad tycker ni ?

Mvh
Emma

Sv: Bra eller dåligt?

Att använda det vid hundmöten när manhar sin egna hunde med sig verkar lite vanskligt, ens egna hund är ju ännu närmare än den anfallande...

Visst det är ett tag sedan sist, men det är ibland man hör man hur lösa hundar har bittit nästan ihjäl andra hundar! Vad väljer man, en hund som hör dåligt ett par dagar eller en hund mindre ? :eek:

Mvh
Emma

visst den kan säkert va bra som skrämmer bort andra hotfulla hundar om dom går till attack,,,, men,,,,, om man står me sin egen hund breve då? de slutar me att man själv får springa åt samma håll som BÅDA hundarna. de e inte så smart på ett sätt.
eftersom den ger högt ljud åt andra hunden men har man som sagt en egen me sig så e de itne smart och *pipa* mot dom:confused:

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 608
Senast: Ragdoll
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 869
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Pankreatit, sänka 100, anemi, noll blodplättar, inflammerad tarm. Snabb förklaring. Under påsken ringde hundvakten och sa att hunden...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
11 860
Senast: solrose00
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Retrievertråden
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat