Bra böcker?

Lottch

Trådstartare
Min lillebror, som aldrig varit intresserad av hästar, har nu, sen vi blev delägare i en travhäst, blivit helt hooked och ska gå en nybörjarkurs i körning i januari. Tänkte köpa en bra bok om körning till honom i julklapp, men hittar inget. Vet ni om det finns någon bra?

Tack för svar!

Timmerhästens bok.
Inte faktabok om hur du selar på en häst osv men en otroligt fin och intressant bok. Perfekt att ge bort!

Min lillebror, som aldrig varit intresserad av hästar, har nu, sen vi blev delägare i en travhäst, blivit helt hooked och ska gå en nybörjarkurs i körning i januari. Tänkte köpa en bra bok om körning till honom i julklapp, men hittar inget. Vet ni om det finns någon bra?

Tack för svar!
Är det travkörning eller vanlig körning han ska testa på? :)

Liknande trådar

Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
702
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 417
Senast: morgaine
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
212
Senast: Badger
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
968

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka