Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En man som heter ove är helt klart läsvärd samma med bok nummer två min mormor hälsar och säger förlåt.
.
Just snart läst ut Analfabeten som kunde räkna av jonas jonasson.
Hej! Skulle vilja läsa någon bok och vet inte riktigt vad jag ska läsa för något. Vore kul om någon kunde rekommendera något roligt tack på förhand! Gillar det mesta i bokväg ska jag också säga föresten.
Tänkte läsa den framöver,tycker du den är läsvärd? är den alls lik Hundraåringen eller är den mer seriös? verkar lite så när man läser på baksidan
Kan förresten tillägga att även True Blood-serien bör läsas på engelskaApropå En man som heter Ove (Som för övrigt är så vansinnigt bra och rolig) så har ju Backman en till roman som finns att köpa i pocket, Min mormor hälsar och säger förlåt. Även den jättebra!
Annars tipsar jag om True Blood-böckerna av Charlaine Harris. Riktigt bra, fartfyllda och spännande. Du kan dock strunta i att titta på tv-serien, de har bara sabbat den.
Några böcker jag gillar:Hej! Skulle vilja läsa någon bok och vet inte riktigt vad jag ska läsa för något. Vore kul om någon kunde rekommendera något roligt tack på förhand! Gillar det mesta i bokväg ska jag också säga föresten.