Bra alkoholfritt nu till midsommar?

Dressyrtjejen_97

Trådstartare
Även om jag egentligen har annat planerat nu i helgen, så kommer vi ändå ha någon form av midsommarmiddag någon av dagarna. Jag dricker ju inte alkohol, men vill ändå ha något lite festligare än Coca Cola att dricka :p
Så, vad rekommenderar nu Bukefalister då? :D
Ska kosta max 100 kr, innehålla max 0,5% alkohol och får gärna ha lite sötare smak - utan att för den skull smaka sockerdricka.

Även om jag egentligen har annat planerat nu i helgen, så kommer vi ändå ha någon form av midsommarmiddag någon av dagarna. Jag dricker ju inte alkohol, men vill ändå ha något lite festligare än Coca Cola att dricka :p
Så, vad rekommenderar nu Bukefalister då? :D
Ska kosta max 100 kr, innehålla max 0,5% alkohol och får gärna ha lite sötare smak - utan att för den skull smaka sockerdricka.

Jag köpte briska på ica idag fanns med både fläder päron och nå hallon! Vet dock inte exakt alkoholhalt!

Jag kan även passa på att tipsa om att exempelvis Absolut har sjukt många drinkar på sin hemsida, under varje drink finns även tre tips på alkoholfria drinkar som man kan bläddra sig vidare via. Sjukt bra om man vill dricka lite mer "avancerad" dricka än bara direkt ur flaskan :)
(Det kan eventuellt vara så att jag har som mål att bli bäst bakom baren på alkoholfria drinkar ;):o)

Liknande trådar

Äldre Jag dricker ingen alkohol, har aldrig gjort och tänker aldrig göra. Men jag vill ändå ibland "festa till det" med något annat än mjölk...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 754
Senast: mamman
·
C
Övr. Katt Ibland blir man lite orolig över den kunskap som finns gällande foder till sin katt.. Jag har skrivit en liten artikel som jag tänker...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
11 002
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar