BPH/MH-tråd

linnsan

Trådstartare
Kanske redan finns en sådan här tråd?

Gjorde BPH med min lilla skit idag och tänkte att det kanske är fler som vill dela med sig av sina resultat? Tycker det är så intressant att sitta och läsa protokoll och jämföra mellan olika raser :D

Väldigt nöjd med resultatet och fick väldigt mycket beröm över en trygg och glad hund :)

Protokoll:
15073370_1155838187835475_970362790551843627_n.jpg

Film:

Kanske redan finns en sådan här tråd?

Gjorde BPH med min lilla skit idag och tänkte att det kanske är fler som vill dela med sig av sina resultat? Tycker det är så intressant att sitta och läsa protokoll och jämföra mellan olika raser :D

Väldigt nöjd med resultatet och fick väldigt mycket beröm över en trygg och glad hund :)

Protokoll:
15073370_1155838187835475_970362790551843627_n.jpg

Film:
Men! Haha vilket sammanträffande tänkte precis leta reda på en tråd då vi också gjorde BPH igår, och det ser ut som att vi kanske till och med car på samma ställe?! Testledaren ser bekant ut:D:angel:
Norra Skåne?

Ja vi var där vid 14 och då var det plusgrader. Tur det då tiken är så frusen :D
Ja min med, korthårig och näst intil helt kal på magen och insida lår:nailbiting: Hon tyckte jag var hemsk som släpade upp henne ur sängen vid 06 på morgonen och iväg till nordpolen:angel:
Tänkte inte på att det kunde bli så kallt när jag bad om en tidig start... Så blir det när det är mycket inplanerat på helgerna!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 534
Senast: Acto
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 925
Senast: valpköpare
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 573
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 027
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar