Bourbon 947

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare prallan
  • Startdatum Startdatum
Sv: Bourbon 947

kl

Puttar upp denna tråden genom att visa mitt Bourbon sto :)

IMG_5960.JPG

Hon är född 03 men är inte så mkt riden. Trevlig på alla sätt och vis och rör sig väldigt lätt.
Hoppningen kan jag inte säga så mycket om då jag precis har börjar rida över lite bommar osv med henne. Men det vi såg när vi löshoppa henne såg bra ut :)

Då är hon lika gammal som min. Vad roligt!

Inne på gnägg finns en tråd som heter "Världspremiär forts". Kika in där om du vill, vi ä ett gäng som började skriva där -05 när våra småttingar var 2 år, och vi följer varandra fortfarande.:laugh:

Vad kul :)
Kollar in där när jag kommer hem från skolan!

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 425
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 081
Senast: Piaff
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 657
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 576
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka