Botkyrka eller Trossnäs

Sara75

Trådstartare
Botkyrka och Trossnäs har båda en debutant samma helg så vilken ska man välja? :confused: Jag har ungefär lika långt till båda ställena. Singla slant är kanske lösningen? :cool:

Sv: Botkyrka eller Trossnäs

Vill du rida debutant blir det nog Trossnäs. Borkyrkas debutant blev full på ett dygn efter öppet f anmälan...

Jag hann faktiskt med att anmäla till Botkyrka :devil:. Fast man kan ju alltid ändra sig menar jag :angel:. Med tanke på hur populärt Botkyrka verkar vara så ska jag nog rida där, flyta med strömmen liksom :grin:

kl

Och jag fick precis besked att jag är upp-puttad från reservlistan till ordinarie!
:banana:

Tror att de har utökat antalet startande på klasserna = bra!

Har aldrig varit på deras bana dock, men det kanske finns nån här som kan beskriva den litegrann?

Banan både ute på hagmarker, uppför och nerför och skogsslingor men den är inte jättestor. Trevlig bana och de har ett nytt vattenhinder från förra året om jag inte minns fel. Hoppningen brukar ridas på gräsbanan som är fin men sluttar lite och lätt blir ganska blöt om det regnat en del. Bra tävlingsplats med nära till allt. Framridningen till dressyren är inte heller helt plan men det brukar inte vara några problem för fälttävlansryttare.

Ta med flugtäcke, jäkligt mycket mygg där. :)

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 758
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 268
Senast: Lady_S
·
Övr. Hund Jag känner mig helt knäckt och behöver input, om så bara av främmande människor på nätet... För att försöka göra en lång historia kort...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 403
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar