Botkyrka 27-28

Sv: Botkyrka 27-28

Själv var man där och fotade båda dagarna :banana:
Fast jag missade lite av dressyren, och fotade inte inne på hoppningen, menmen, det var kul att titta iaf! Andra året i rad som jag fotade fälttävlan där med min kompis :D
Hoppas att man kan tävla fälttävlan själv en vacker dag, det verkar så roligt! :D Grattis alla också, och jag kan verkligen hålla med om att vattengraven inte såg sådär inbjudande ut.. :rofl:

Julia

Senast ändrad av en moderator:

Vad kul :)
har du några bilder på en stor brun häst med vit nos? gick debutanten, tror vi hade nr 228 (vit nummerlapp)

Vad kul :)
har du några bilder på en stor brun häst med vit nos? gick debutanten, tror vi hade nr 228 (vit nummerlapp)

Är denna heting möjligtsvis din? :p Om det är det så har jag nog fotat er på Enskede RS och på Botkyrka förra året också!

bukefalos1.jpg

Jamen det är ju vi :) Jättefin bild :love:

du har inte lust att mejla bilderna till mig? :d :angel: skickar dig pm med adress

Hur kan man komma i kontakt med dig? Vet flera som vill se bilder ifrån tävlingarna...

Hur kan man komma i kontakt med dig? Vet flera som vill se bilder ifrån tävlingarna...

Du kan skicka ett pm till mig och skicka din mejladress :) Alla andra som vill ha bilder kan också göra det, vill inte förstöra tråden med mina bilder, haha :angel:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 428
Senast: Freazer
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 596
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 843
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar