Borttappat vet.besiktnings intyg vad göra?

lis

Trådstartare
Vet inte om jag lägger denna tråden rätt,om inte så får moderator gärna flytta den.Ligger det i deras dator på djursjukhuset hur det gick på vet besiktningen? Kompisens besiktnings papper är väck och hon ska sälja hästen.Vad kan hon göra? Måste hon göra en ny besiktning eller går det att fixa ändå?Det är ju inte helt gratis att besiktiga hästen.

Sv: Borttappat vet.besiktnings intyg vad göra?

Använder de standardprotokollen för veterinärbesiktning så är det ju (minst) tre ex; säljarens, köparens och sedan har min veterinär alltid behållt ett tredje.

Frågan är om din kompis slarvat bort två ex, eller om de behållt två hos veterinären? Eller om de kanske har ett dataprogram som faktiskt kan hålla reda på allt detta?

Det säkraste är nog att ringa kliniken...

Sv: Borttappat vet.besiktnings intyg vad göra?

ring till vetten som gjorde besiktningen dom måste ha minst ett protokoll kvar som dom kan ta kopia på.

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 819
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 720
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 395
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 511
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar